سه شنبه 11 خرداد 1395 - 13:59

درگیری پلیس با سوداگران مرگ در یاسوج/ کشته و زخمی شدن دو قاچاقچی (+عکس)

وی از زخمی شدن دو نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز به صورت سطحی خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد از انهدام یک باند مسلح قاچاقچی در درگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با سوداگران مرگ خبر داد وگفت:در این درگیری یک قاچاقچی به هلاکت رسید.

به گزارش بویرنیوز، سردار غلامعباس غلامزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این درگیری که در محور یاسوج – بابامیدان رخ داد یک قاچاقچی دیگر نیز زخمی شد.
وی از زخمی شدن دو نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز به صورت سطحی خبر داد.
وی بیان کرد: در این درگیری مسلحانه سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به همراه دو قبضه اسلحه کلاشینکف ، سه تیغه خشاب پُر و 37 تیر جنگی و خودروی حامل 87 کیلوگرم مواد مخدر (تریاک) دستگیر شدند.
سردار غلام زاده محل شناسایی ، درگیری و دستگیری اعضای این باند قاچاقچی را در منطقه تنگاری دشت روم محور یاسوج – بابامیدان در حدود 25 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد.
وی تصریح کرد: از اوایل امسال تاکنون هشت باند توزیع و حمل مواد مخدر در استان شناسایی و متلاشی شده اند.
سردار غلام زاده اظهار کرد: در این مدت بیش از 450 کیلوگروم انواع مواد مخدر از سودجویان و سوداگران مرگ بهمراه 48 دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شده اند.
وی یکی از اولویت های اساسی نیروی انتظامی استان را در سال جاری مبارزه قاطع با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر در استان دانست و گفت: کار پاکسازی نقاط آلوده نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته است.
3016/6162

ایرنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=193198
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هجرت گفت:

    دست برادران فداکار نیروهای انتظامی استان درد نکنه امیدوارم بخداوند بزرگ شما بزرگواران زحمتکش را مستدام وهمیشه واز خطرات جانی محفوظ بدارد درود بر یکا یک نیروهای انتظامی بخصوص نیروهای دلیر مبارزه با قاچاق مواد مخدر

دیدگاه شما