دوشنبه 10 خرداد 1395 - 14:51

جزئیات استخدام بزرگ علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

گروه پزشکی – سلامت؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بخش بهداشت و درمان کهگیلویه وبویراحمد هم اکنون با کمبود حدود 300 نفر نیرو در زیرمجموعه ها و رشته های مختلف مواجه است.

به گزارش بویرنیوز؛ دکتر امام بخش قائدی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری و با تکمیل بیمارستان های استان 225 نفر مشغول به کار خواهند شد.

وی تصریح کرد: تکمیل و راه اندازی بیمارستان های یاسوج و گچساران، راه اندازی بیمارستان های سوختگی، زایشگاه، کلینیک ویژه دهدشت و گچساران، احداث و تکمیل مراکز بهداشت، آغاز به کار عملیات مرکز ناباروری و پزشکی هسته ای از جمله پروژه های مهم علوم پزشکی استان می باشد.

SONY DSC

قائدی افزود: احداث دانشکده بهداشت و پرستاری، سلف سرویس دانشگاه و کتابخانه از دیگر پروژه های این سازمان می باشد.

ای مسئول عنوان کرد: احداث کلینیک دندان پزشکی یکی از اقدامات علوم پزشکی استان بود که حتی به گفته بازرسان جزو بهترین ها در کشور می باشد و هم اکنون با کادر متخصص به هم استانی های عزیز خدمات رسانی می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: ثبت نام این آزمون ۱۷ خرداد سالجاری به مدت هشت روز از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی استان انجام می شود.

قائدی تصریح کرد: این آزمون در اواخر مرداد ماه جاری برگزار و طی آن ۲۲۵ نیروی بهداشتی و درمانی استخدام می‌شوند.

وی ادامه داد: شرکت نیروهای قراردادی بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد در این آزمون استخدامی بلامانع است.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برای بکارگیری هفت نفر از نیروی های پیمانی غیر مرتبط با رشته‌های بهداشت و درمان نیز همزمان با دیگر رشته های آزمون برگزار می شود که پذیرفته شدگان در این آزمون به صورت پیمانی استخدام می شوند.

قائدی رشته های مورد نیاز در این آزمون را پزشکی، مامایی، پرستار، کارگزین، اتاق عمل، پرتوشناس(رادیولوژی)، تجهیزات پزشکی، فوریت های پزشکی، ارتباطات و فناوری، مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط، بهداشت خانواده و آزمایشگاه عنوان کرد.

گفتنی است، این آزمون تحت نظارت سازمان سنجش کشور ۲۹ مرداد سال جاری طی دو مرحله عمومی، اختصاصی و مصاحبه برگزار می شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=193094
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهداي دولت آباد گفت:

    نام گذاري بيمارستان شهداي دولت اباد فراموش نشود

  2. باشتی گفت:

    نگفتید چه مدارکی می خواهید

  3. نیلوفر گفت:

    با سلام واقعا از قبل نیروهارو تعیین نکردن

دیدگاه شما