دوشنبه 10 خرداد 1395 - 1:36

علم الهدی با اشاره به لغو کنسرت‌ها: از هیاهو و جنگ روانی عده‌ای بی بند و بار نترسید

 نماينده ولی فقيه در خراسان رضوی خطاب به مسئولان طرقبه و شاندیز گفت: رضای الهی را مد نظر داشته باشید و از هیاهو و جنگ روانی عده‌ای بی‌بند‌وبار نترسيد.
به گزارش «بویر نیوز»، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با ائمه جمعه و مسئولان طرقبه و شاندیز ضمن تشکر از زحمات آنها اظهار كرد: باید چهره ییلاقی شاندیز و طرقبه برای مشهد محفوظ باشد و به عنوان نقطه سبز مشهد باقی بماند.
وی بابيان اينكه فسادهایی که در طرقبه و شاندیز پیش آمد باعث می‌شود خلاف این هدف تحقق یابد، گفت: حفظ طرقبه و شاندیز در این جهت سخت است خصوصا در موضوع ساخت‌وسازها در ارتفاعات، حفظ فیزیکی این مکان درکنار حفظ شأنیت و مسائل اجتماعی بسیار مهم است زیرا این مکان به منزله پیشانی مشهد شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: طرقبه و شاندیز نباید کانون فسق و فجورها در شهر شود و بگویند اینجا مشهد نیست، این بسیار ناگوار است و مدیریت آن هم بسیار سخت است.
امام جمعه مشهد با اشاره به لغو کنسرت‌های اخیر در طرقبه و شاندیز اظهار كرد : ما مسئول عملکرد و جایگاه خود هستیم، باید زمینه بی‌بند و باری و فحشاء از بین برود.
آيت‌الله علم‌الهدي افزود: ممکن است افرادی به هر ترتیب بخواهند مسیر اشتباه خود را ادامه دهند اما شما به عنوان مسئول این نظام نباید ابزاري برای آنها شوید بلكه بايد به وظایف قانونی خود عمل کنید و فقط رضای الهی را مد نظر داشته باشید و از هیاهو و جنگ روانی عده‌ای بی بند و بار نترسید./ انتخاب
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=193059
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما