یکشنبه 9 خرداد 1395 - 0:02

روش شکست روحانی در سال 96!/ اولین گاف در مجلس دهم/جنجال عکس جدید سوشا مکانی/ اختلاف دولت با قرارگاه خاتم‌الانبیا؟/ معذرت خواهی صداوسیما از قوم لر

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

روش شکست روحانی در سال 96!

منصور حقیقت پور درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس دهم گفت: خیلی عالی بود که آقایان عارف و لاریجانی با هم ائتلاف نکردند چون اصلاح طلبان خیلی ادعا داشتند که پیروز رقابت هفتم اسفند هستند از این رو در آسمان ها سیر می کردند و از بی نیازی خود برای تعامل با جریان میانه رو اصولگرا در رابطه با مدیریت مجلس سخن می گفتند.وی افزود: چهارم خرداد نخستین جلسه مجلس خبرگان تشکیل شد و آیت الله جنتی بر کرسی ریاست نشست این یعنی یک هیچ اصولگراها پیش هستند مطمئنا 9 یا دهم خرداد نیز که انتخابات هیأت رئیسه مجلس بگذار شود دوباره آقای لاریجانی رئیس خواهد شد و علاوه بر کرسی ریاست، دیگر صندلی های هیأت رئیسه اعم از نواب، منشی ها و ناظران در اختیار طیف همسو با آقای لاریجانی قرار می گیرد و کسب این نتیجه 2 بر هیچ پیش افتادن اصولگرایان را نشان می دهد. این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اگر احزاب، تشکلها و شخصیت های فعال در اردوگاه اصولگرایی عاقلانه رفتار کنند پس گرفتن کرسی ریاست جمهوری دور از دسترس نخواهد بود اظهار کرد: مطمئنا اصولگرایان پیروز رقابت خردادماه سال 96 می شوند و هدایت قوه مجریه و شورای شهر تهران به دست می گیرند که در این صورت 4 بر صفر از رقیب بازی را می برند. مثلث آنلاین این خبر را منتشر کرد.

ادعای مشاور احمدی نژاد درباره حامیان لاریجانی

عبدالرضا داوری درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس دهم گفت: بلاشک آقای لاریجانی پیروز رقابت با آقای عارف خواهد بود البته اگر آقای عارف نامزد کرسی ریاست شود. آخرین جلسه ای که فراکسیون امید تشکیل داد از داخل آن جلسه خبر داشتم که 80 نفر بیشتر نیامدند هرچند در رسانه ها اعلام شد 105 نفر حضور یافتند. وی افزود: علت اینکه آقای عارف همچنان اصرار بر نامزدی برای ریاست مجلس دارد با وجودی که شکست خوردنش حتمی است شاید این باشد که به حرکت های سیاسی بعدی خود وزن دهد و پرستیژ جریان اصلاح طلب را حفظ کند به این معنا که نشان دهد اهل معامله و بده بستان سیاسی نیست و از این طریق حمایت اجتماعی را پشت سر تصمیمات خود ساماندهی کند.این فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد تأکید کرد: گرایش آقایان هاشمی و روحانی نیز به سمت ریاست آقای لاریجانی است چون لاریجانی ابزارهایی دارد که عارف فاقد آنهاست، لاریجانی برادر رئیس قوه قضائیه، نزدیک به نهادهای مختلف حاکمیتی و به لحاظ راهبردی متحد آقایان هاشمی و روحانی است حال آنکه عارف هیچ یک از این ویژگی ها را ندارد.وی افزود: از قضیه برجام به بعد پرونده دو قطبی اصولگرا و اصلاح طلب بسته شود هم اکنون دو قطبی انقلابی-میانه رو موضوعیت دارد. داوری تأکید کرد: از میان آقایان عارف و لاریجانی هر کس رئیس مجلس شود فرقی برای احمدی نژاد ندارد. مثلث آنلاین این خبر را منتشر کرد.

اولین گاف در مجلس دهم

در نشست افتتاحیه مجلس، عبدالرضا هاشم‌زائی رئیس سنی مجلس دهم و منتخب مردم تهران هنگام دعوت از حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برای قرائت پیام ایشان به مناسبت آغاز به کار مجلس دهم، گفت: از حضرت آیت‌الله محمدی گیلانی برای قرائت پیام مقام معظم رهبری دعوت می‌کنیم. پس از اشاره وی به نام مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی رئیس فقید دیوان عالی کشور، نمایندگان با صدای بلند نام رئیس دفتر مقام معظم رهبری را به وی یادآوری کردند که هاشم‌زائی گفته خود را اصلاح کرد. پس از استقرار حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی در جایگاه برای قرائت پیام مقام معظم رهبری، به شوخی خطاب به رئیس سنی و میهمانان جلسه، گفت: خدا رحمت کند مرحوم آیت‌الله محمدی گیلانی را؛ اما چگونه از آن عالم تشریف بیاورند، من نمی‌دانم. این مزاح رئیس دفتر مقام معظم رهبری با خنده حضار مواجه شد. خبرگزاری خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

لغو مجدد کنسرت شهرام ناظری با دستور دادستان

تهیه‌کننده‌ی کنسرت شهرام و حافظ ناظری در نیشابور مدعی شد که در پی تدارک برگزاری کنسرت در نوبتی دیگر، دادستان نیشابور تهدید کرده که در صورت هرگونه اقدامی، با شهرام ناظری برخورد می‌کند. مدیربرنامه‌های شهرام ناظری نیز، لغو دوباره‌ی این کنسرت را در نیشابور، به‌دلیل دستور دادستان، تایید کرد. خبرگزاری ایسنا این خبر را منتشر کرد.

گاف نشریه شهرداری درباره جایزه کن

نشریه همشهری جوان امروز عکسی را روی جلد این مجله چاپ کرد که برخی از ستاره های سینمای جهان را به همراه شهاب حسینی در یک مسابقه دو به نمایش می گذارد، این در حای است که لئوناردو دیکاپریو که تصویر آن در پشت دو هنرپیشه مشهور به چشم می خورد در جشنواره فیلم کن اصلا فیلمی نداشته است.

بسته شنبه

تقدیر ابطحی از قالیباف

رئیس دفتر رئیس جمهور دولت اصلاحات از شهرداری تهران به خاطر نصب تابلوهای موزه‌ای در تهران تشکر کرد.محمد علي ابطحي فعال اصلاح طلب از شهرداري تهران تقدير كرد. وي در پست اينستاگرامش نوشت: اصلا نمي شد از كنار اين كار بزرگ فرهنگي شهرداري تهران بي تفاوت گذشت. شهر را موزه كرده اند.براي بار دوم تهران پر از تابلوهاي موزه اي نقاشان و هنرمندان داخلي و خارجي شده است. هنرمندان امسال فراگير تر از پارسال است. به معناي واقعي اين كار حمايت از هنر است و دست مريزاد به همه آنها كه اين كار را سامان داده اند. شهرداري، متشكريم.

درگیری در کمپ لیبرتی

حدود 100 خانواده ایرانی برای ملاقات با فرزندان، برادران و خواهران خود عازم کمپ لیبرتی محل نگهداری گروهک تروریستی منافقین شدند اما موفق به دیدار با آنها نشدند.کمپ لیبرتی در نزدیکی فرودگاه بغداد قرار دارد. بر اساس مشاهدات خبرنگار این خانواده ها، فرزندان، برادران و خواهران خود که در اسارت این گروهک تروریستی هستند را صدا می زدند و تنها خواسته آنها ملاقات با آنها بود اما منافقین حاضر در این کمپ با سنگ و چوب پاسخ این خانواده ها را دادند.بعد از دقایقی از حضور این خانواده های در جلوی این کمپ، منافقین شعارهایی علیه این خانواده ها سر دادند و آنها را مزدوران وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران و خائن توصیف می کردند. در مقابل نیز این خانواده ها شعارهای مرگ بر رجوی سر دادند.منافقین تقاضای این خانواده ها برای ملاقات با فرزندان، برادران و خواهران شان را با پرتاب سنگ و چوب پاسخ دادند که در نتیجه این حملات برخی از این خانواده ها مجروح و زخمی شدند.این در حالی است که فرزندان این خانواده ها سالها از سوی گروهگ تروریستی منافقین اسیر هستند و برخی از آنها به زور و با فریب به آنجا منتقل شدند و هیچ خبری از آنها در دست نیست.سایت افکار نیوز این مطلب را منتشر کرده است.

بسته شنبه

تکذیب نامه ارفاق نمره به دانش آموزان سوم متوسطه

محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی در پی انتشار عکسی مبنی بر ارفاق نمرات به دانش آموزان سوم متوسطه گفت: این عکس کاملا تکذیب می شود و چنین مساله ای صحت ندارد و همانطور که در عکس هم مشاهده می شود شواهدی مبنی بر عدم صحت این نامه وجود دارد.وی ادامه داد : با این وجود وضعیت سوالات در حال بررسی است و به زودی تصمیم گیری در این باره انجام شده و نتیجه قطعی اعلام می شود.

بسته شنبه

تخلف برخی سینماها در ادامه نمایش فیلم‌های نوروزی

براساس آئین نامه اکران، ادامه نمایش فیلم های نوروزی بعداز 10 هفته برای هیچ یک از سینماها امکان پذیر نیست اما متاسفانه سینما ماندانا به تخلف خود ادامه می دهد و به اکران فیلم سینمایی «ابد و یک روز» در سه روز گذشته ادامه داده است. تبلیغ فیلم «ابد و یک روز» همچنان در پیغامگیر سینماها به عنوان فیلم در حال اکران تبلیغ می شود و روی سایت این سینما نیز تبلیغ این فیلم را قرارداده است. روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این فیلم در سانس های متعدد به نمایش درآمده است.اریکه ایرانیان هم در روز چهارشنبه (5 خردادماه) به نمایش فیلم «ابد و یک روز» پرداخت این در شرایطی است که سینماهای اعلام شده هیچ یک جزء سینماهای حمایتی نیست.نکته حایز اهمیت این است که تخلف در سینمایی صورت گرفته و ادامه یافته است که مدیریت آن برعهده محمد قاصد اشرفی است. ایشان ریاست انجمن سینماداران راعهده دار است و یکی از اعضای شورای صنفی نمایش است.باید دید شورای صنفی نمایش با تخلفات این چنینی درباره فیلم های پرفروش فیلم های اکران نوروزی چه برخوردی خواهد کرد.این مطلب در خبرگزاری فارس منتشر شده است.

شغل کوثری بعد از دوران نمایندگی مجلس

اسماعیل کوثری نماینده تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پس از دوران نمایندگی مجلس به چه‌کاری خواهند پرداخت، گفت: بنده بعد از مجلس به‌منظور دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) راهی سوریه خواهم شد.این مطلب در فارس منتشر شده است.

خواننده راک مشهدی خودکشی کرد

جسد خواننده راک که در خانه‌اش دست به خودکشی زده بود، پس از 24 ساعت پیدا شد. هادی پاکزاد 34 ساله روی دیوار خانه‌اش وصیت نامه‌ای نوشته بود و از کلیپ‌هایی گفته بود که داخل گوشی تلفن همراهش درخصوص خودکشی او وجود دارد. وی که یکی از خواننده‌های راک ایران است، روی دیوار خانه‌اش با خودکار از انگیزه خودکشی‌اش نوشته بود و اینکه چندین کلیپ از خودش گرفته که در این رابطه توضیحاتی داده است. کلیپ‌های گرفته شده داخل گوشی تلفن همراهش است و از خانواده‌اش خواسته بود تا آنها را ببینند. خبرگزاری آنا این خبر را منتشر کرده است

ویدئوی که بزریل را در شوک فرو برد

پلیس برزیل در تعقیب بیش از 30 مردی است که مظنون به تجاوز به یک دختر نوجوان در شهر «ریودوژانیرو» هستند و فیلم آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند. گزارش های منتشره در رسانه های بین المللی و شبکه های اجتماعی حکایت از این دارد که پخش خبر این تجاوز، جامعه برزیل را در آستانه برگزاری المپیک ریو در شوک فرو برده است. ایرنا این خبر را منتشر کرده است.

آزمون علی‌عسگری با پخش مسابقات والیبال

مدیریت جدید صداوسیما در شروع مسابقات والیبال ، لوگوی سامانه پیامکی فدراسیون والیبال را محو کرد! تغییرات انجام گرفته در فدراسیون والیبال به نظر می رسد قبل از هرچیز قرارداد سامانه پیامکی معروف این روزهای فدراسیون والیبال و تیم های استقلال و پرسپولیس را هوا کرده اس. در بازی اول تیم ملی برابر استرالیا ، خبری از مرتضی حسینی در استودیو و حرف های روی اعصاب او نبود. کسی مدام نمی گفت شماره ای پیامک شود و حتی لوگوی این سامانه را در گزارش های تولیدی فدراسیون والیبال گرفته بودند. در دوره مدیریت پورمحمدی و سرافراز ، قرارداد ناچیزی میان تلویزیون و این سامانه بسته شده بود که به نظر می رسد با تغییرات انجام گرفته در تلویزیون و روی کار آمدن علی عسگری ، این یکی از اولین تغییرات در سیما بوده و قرارداد این سامانه با ارقام قبلی روی هوا رفته است!خبرآنلاین این خبر را منتشر کرده است.

تکذیب گفت‌وگوی ناطق نوری و روحانی

یک مقام مسول در دفتر ناطق‌نوری خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص دیدار با رییس‌جمهور و گفتگوهای نقل شده را تکذیب کرد. یک مقام مسول در دفترحجت‌الاسلام و المسلمین ناطق‌نوری خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها در خصوص دیدار با رییس‌جمهور و گفتگوهای نقل شده را تکذیب کرد. این مقام مسول افزود: جملات انتسابی به ناطق‌نوری و روحانی از اساس کذب بوده است. وی با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای و حقظ آرامش در فضای سیاسی کشور در رسانه‌ها افزود: انتشار این نوع اخبار قطعا آلوده به اغراض سیاسی و برخلاف توصیه‌های مقام معظم رهبری برای پرهیز ار ایجاد فضای تقابل و دوگانگی در عرصه سیاسی کشور است. رییس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گروه‌های سیاسی و رسانه‌ها را به حفظ وحدت وآرامش در کشور توصیه کرد.تسنیم این خبر را منتشر کرده است.

معذرت خواهی صداوسیما از قوم لر 

معاون سیمای فارس گفت: جلیلوند و مدیر کل صدا و سیمای فارس پس از اشتباهی که در برنامه خوشا شیراز شد از قوم لر معذرت خواهی کردند. محمد حسن نبوی زاده با اشاره به اینکه جلیلوند در برنامه خوشا شیراز اشتباهی نام یک قومیت را برد تاکید کرد: میهمان برنامه خوشا شیراز در بیان یک خاطره از قوم لر صحبت کرد اما این خاطره بدون منظور بوده و سریعا معذرت خواهی کرد. وی ادامه داد: جلیلوند دارای پدری لر و مادری شیرازی است به همین دلیل که خود را از این قوم می داند نام آنها را در ذهن داشت که سپس معذرت خواهی کرد. معاون سیمای مرکز فارس تاکید کرد: در بین دو بخش این برنامه مدیر کل صدا و سیما نیز در برنامه حاضر شد و معذرت خواهی کرد. نبوی زاده ادامه داد: مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس پس از پایان برنامه نیز با مسئولین شهرستان ممسنی تماس گفته و پس از معذرت خواهی اشتباه انجام شده را بیان کرد که حتی امام جمعه نیز در خطبه های نماز جمعه موضوع معذرت خواهی را مطرح کردند.مهر این خبر را منتشر کرد.

پرونده شکایت بقایی از اشرفی اصفهانی در دادگاه ویژه روحانی

نزدیک به یک ماه از بازداشت بقایی گذشته بود که حجت الاسلام اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری گفت: بقایی اموالی را از کشور خارج کرده و در حدود 10 کشور خارجی سرمایه‌گذاری کرده است حمید بقایی 24 مرداد 94 از رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری به اتهام افترا و نشر اکاذیب به دادسرای ویژه روحانیت شکایت کرد؛ شکایتی که حالا پس از گذشت 9 ماه منجر به صدور کیفرخواست و ارسال پرونده به دادگاه ویژه روحانیت شده است و طی روزهای آینده نیز قرار است جلسه دادگاه برگزار شود. بقایی 28 دی سال گذشته با حداقل قرار یعنی قرار کفالت از زندان آزاد شد و هم اکنون نیز آزاد است.تسنیم این خبر را منتشر کرده است.

اختلاف دولت با قرارگاه خاتم‌الانبیا؟

تسنیم به نقل از رویترز نوشت: بزرگترین شرکت عمرانی ایران که مدت ها پروژه های مهم دولتی را در اختیار داشت، با ورود شرکت های خارجی به اقتصاد ایران پس از سال ها تحریم، اکنون دیگر فعالیت های پررونق گذشته خود را ندارد. قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بین سال های 2005 تا 2013، حضوری پررنگ در بخش ساخت و ساز کشور داشت و میلیاردها دلار پروژه دولتی در زمینه های تاسیسات نفت و گاز، جاده سازی و سد سازی را اجرا نمود. اما به گفته مدیران صنعتی و تحلیلگران، ظاهرا همزمان با اجرای برنامه های دولت حسن روحانی برای پروژه های زیرساختی عظیم جهت شکوفایی اقتصادی بعد از لغو تحریم ها، حضور قرارگاه خاتم الانبیا در حال کمرنگ تر شدن است. دولت به جای استفاده از قرارگاه خاتم، در حال روی آوردن به شرکت های خارجی برای مذاکره در خصوص قراردادهای مربوط به پروژه های عظیم است زیرا آسیب های ناشی از افت قیمت نفت و تحریم ها موجب شده تا دولت به دنبال جذب سرمایه از خارج باشد.

تعبیر سردار نقدی از اقتصاد مقاومتی

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگری و مسئولین سازمان های بسیج کارگری استان ها و شوراها که در سالن پنج آذر برگزار شد، گفت: در این زمینه فرهنگ سازی شود، برای یک زندگی رو به جلو، شرافت کار و تلاش بسیار پر اهمیت است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی ما می توانیم ضمن تداوم مبارزه با ظلم و وحشی گری و آدمکشی و تجاوز استکبار به پیشرفت دست پیدا کنیم. این همت و عمل می خواهد که در آن کمبود داریم و باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.وی با تأکید بر اینکه در این مسیر حرف زیاد زده می شود، ادامه داد: که حتی مقام معظم رهبری این سال را به نام اقدام و عمل نامگذاری کردند. باید مردمی وارد میدان شد. همانطور که در زمان تجاوز صدام به کشور نیروی عظیم مردمی بکار گرفته شد و آن پیروزی بزرگ به دست آمد در این عرصه نیز با ورود مردم به جنگ اقتصادی حماسه خلق خواهد شد. ایت اظهارات را فارس منتشر کرده است.

خاطره رئیس سنی مجلس از فرمایشات بنیانگذار انقلاب

عبدالرضا هاشم زایی ظهر امروز (شنبه 8 خرداد) در مراسم تجدید بیعت منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تشریح خاطره مشترک خود در حضور امام خمینی (ره) گفت: در سال 1362 من خدمت امام خمینی (ره) رسیدم و ایشان در آن دیدار رهنمودهایی را به من ارائه کردند که تاکنون آن موضوعات آویزه گوشم بوده و به دوستان نیز پیشنهاد می کنم که این مسائل را رعایت کنند.رئیس سنی مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: امام خمینی (ره) در آن دیدار خطاب به من فرمودند «شما به عنوان استاندار و مقام عالی نظام محسوب می شوید، از این رو به شما توصیه می کنم که بر اختلافات جناح ها وارد نشوید، زیرا این اختلافات به خاطر خدا نیست». همچنین ایشان فرمودند که «قطعاً اگر 124 هزار پیامبر همزمان با هم در دنیا بودند، هیچ اختلافی با یکدیگر پیدا نمی کردند، زیرا اقدامات آنها برای رضای خدا بوده است».خانه ملت این خبر را منتشر کرده است.

روایت شاهد عینی از درگیری در حوزه علمیه

یکی از طلبه‌های حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد در گفت‌وگویی با اشاره به حواشی بوجود آمده در مراسم سخنرانی حسین الله‌کرم در حوزه علمیه خرم‌آباد اظهار کرد: با مسئولان حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد رایزنی شده بود تا برای بزرگداشت مقام شهدای مدافع حرم مراسمی برگزار شود، اما متاسفانه برگزارکنندگان، موضوع را تغییر دادند و آن را به میتینگ سیاسی تبدیل کردند.این طلبه حوزه علیمه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه “مسئولان حوزه به برگزارکنندگان اعلام کرده بودند که در این جلسه نباید تعرضی به اشخاص و شخصیت‌های نظام شود”، ادامه داد: ما به برگزارکنندگان گفته بودیم که حوزه قداست دارد و نسبت به مسائل سیاسی بی‌طرف است و با هرگونه اهانت به اشخاص و مسئولان مخالف است.او با بیان اینکه “در اواخر مراسم سخنرانی آقای الله‌کرم برخی افراد فحاشی ناموسی و هتاکی بی‌شرمانه نسبت به مادر، همسر و فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صحن حوزه علمیه انجام دادند”، اظهار کرد: پس از این حرمت‌شکنی برخی از طلبه‌ها خواستند این افراد صحن مسجد را ترک کنند اما این به مذاق هتاکان خوش نیامده و شعار مرگ بر سازشکار سر دادند و اقدام به شکستن شیشه‌های حوزه علمیه کردند.این شاهد عینی با بیان اینکه “این درگیری بیش از یک ساعت به طول انجامید تا شرایط کنترل شود”، ادامه داد: متأسفانه در این حادثه ۵ نفر از طلاب از ناحیه سر، کمر، کتف، دست و بینی مصدوم شدند. یکی از عوامل خودسر گویا قصد مشت زدن به صورت مدیر حوزه را داشته که یکی از طلاب که به دنبال ممانعت از این کار بوده، بینی‌اش شکسته است.این گفت و گو را ایلنا منتشر کرده است.

جنجال عکس جدید سوشا مکانی

درحالی كه هر روز خبرهای تازه‌ای از نقل و انتقالات و جابجایی بازیكنان لیگ برتری به گوش می‌رسد اما از سوشا مكانی خبری نیست. در این خصوص گفته می‌شود سوشا به دلیل پرونده بازی كه در دادسرا دارد، احتمالاً امسال نمی‌تواند در لیگ برتر بازی كند. فعلاً تلفن همراه سوشا خاموش است و آمار او را از مكانی دور از ایران می‌دهند… در همین ارتباط عكسی از سوشا در بوداپست پایتخت مجارستان به دستمان رسیده است.چندان دور از ذهن نیست كه با توجه به حواشی فصل گذشته، سوشا دور از ایران فوتبالش را دنبال كند و احتمالاً به همین دلیل نیز به اروپا سفر كرده است. حال باید دید سوشا برای آینده‌اش چه تصمیمی دارد و مقصد بعدی او كجاست.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است.

بسته شنبه
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192924
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما