شنبه 8 خرداد 1395 - 12:05

ورود غریبانه نائب قهرمان هندبال ایران به گچساران (+تصاوير)

تیم افتخار آمیز هندبال نفت و گاز گچساران که توانست در میان تیم های مدعی این رشته ورزشی نائب قهرمانی ایران و جواز حضور در مسابقات آسیایی را کسب کند روز گذشته وارد شهر گچساران شدند.

به گزارش بوير نيوز، دیروز عصر با خبر شدیم تیم هندبال گچساران که این روزها برای دیارمان افتخار آفریدند ونام شهر گچساران را به مردم ایران معرفی کردند قرار است واردگچساران شوند و برنامه استقبال از آنها ترتیب داده شده است.

با ذهنیتی که از مردم همیشه در صحنه گچساران داشتم خود را برای استقبالی پرشکوه از افتخارآفرینان هندبال آماده کرده بودم تا از همه زوایا از این استقبال گزارش تهیه کنم ولی دیدم چه غریبانه این جوانان وارد شهر شان شدند حتی یک مسول هم حاضر نشد روز جمعه خود را برای این جوانان هزینه کنند.

درست است که عده کمی از مردم شهرستان به استقبال آمده بودند ولی روی صحبتم با مدیران ارشد شهرستان و نفت است آیا اگر یک مسول کشوری بود الان شما به خط نمی شدید!

 از هرچیز بگذریم مسولین نفت شهرستان که هیچ سودی برای شهرمان ندارند و حقوق بالاهم دریافت می کنند حتی حاضر نیستید روز جمعه خود بر ای این جوانان که این روزها بیش از صد مرتبه از طریق رسانه نام نفت وگاز گچساران را به سراسر ایران معرفی کردند صرف کنند و به استقبالشان بیایند.

برای مسئول روابط عمومی نفت و گاز گچساران چه کاری واجب تر از استقبال از این جوانان وجود داشت و آیا مدیر منابع انسانی که ورزش نفت و گاز گچساران زیر مجموعه این مدیریت است نمی توانست به خودش زحمت دهد و در مراسم استقبال از این جوانان شرکت کند؟

آیا اگر مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب قصد داشت برای ماموریت به شیراز از گچساران رد شود مدیرعامل نفت گچساران برای رد شدن ایشان در ورودی شهر به استقبال نمی رفت؟

مسولین شهرستانی و مدیران نفتی بداند که این جوانان نیازی به حضور شما ها نداشتند و وقتی که از یکی از بازیکنان پرسیدم که آیا ناراحت نیستید که مسولین به استقبال نیامدند گفت:همین که در روی مردم شهرم شرمنده نیستیم برایمان کافی است.

بار دیگر کسب اتین مقام ارزشمند را به تیم خوب هندبال نفت و گاز گچساران تبریک گفته و از مسولین شهرستانی و مدیران نفتی خواهشمندم که این اقدام خود را برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در آستانه صعود به لیگ دسته اول قرار دارد را تکرار نکنند.

امیدوارم مسولین برای حمایت از تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از امروز دست بکار شده و زمینه حضور پرشور مردم در ورزشگاه شهدای نفت را فراهم کنند تا انشالله با حمایت همه جانبه زمینه ساز صعود تنها تیم فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد به لیگ دسته اول باشیم.

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن در آخرین بازی و در مرحله حذفی روز سه شنبه یازدهم خرداد در شهر گچساران به مصاف تیم پارس جنوبی خواهد رفت و چنانچه این بازی را با نتیجه سه بر صفر به پایان برساند به لیگ دسته اول صعود خواهد کرد.

منبع: خبردنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192819
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لر گفت:

    این است سطح فرهنگ مردم ما…..
    اگه یه نماینده یا یه شخص سیاسی بود از بالا تا پایین براش به خط میشدن….

دیدگاه شما