شنبه 8 خرداد 1395 - 0:14

واکنش استاندار کهگیلویه و بویراحمد به خبر تغییر فرمانداران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌ای برای تغییر فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد نداریم، هر چند ممکن است در مقاطعی جابه‌جایی‌هایی صورت گیرد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، سیدموسی خادمی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات منطقه طسوج، این منطقه را بسیار با استعداد ولی فاقد زیرساخت‌ها و امکانات زیربنایی دانست و اظهار کرد: مهمترین مشکل این منطقه، مشکل جاده است که از سال قبل شروع شده و بخشی از عملیات آن هم انجام گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عنوان داشت: با تخصیصی که امسال بتوانیم انجام دهیم و با کمکی که معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری خواهند داشت امیدواریم جاده شدت بیشتری گرفته و شاهد پیشرفت بالاتری در سال جاری باشیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه بخش عمده‌ای از مشکل برق منطقه رفع شده است، خاطرنشان کرد: مشکل مخابراتی منطقه طی دو هفته آینده نیز رفع خواهد شد.

خادمی، اضافه کرد: برخی از کانال‌های کشاورزی نیازمند اصلاحات و کانال‌های آب‌رسان هستند که سعی می‌کنیم هم از طریق کمک‌های مردمی و هم در بودجه سال 95 کمک کنیم که این مشکلات رفع شود.

این مسؤول با تاکید بر این مطلب که با رفع مشکل اساسی منطقه یعنی جاده، بسیاری از مشکلات را مردم رفع خواهند کرد، متذکر شد: منطقه طسوج، منطقه پر استعدادی بوده و نیروهای با استعدادی دارد که خود ظرفیت بسیار بزرگی جهت بازدهی اقتصادی است.

مسؤول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش بعدی از سخنان خود در پاسخ به این سؤال خبرنگاران که در توسعه یکی از محورها نیروی انسانی است و شما چه برنامه‌ای جهت پاداش مدیریتی در استان دارید، گفت: بالاخره توقعات گاهی با عملکردها سازگار نیست، ممکن است در جلسه‌ای مدیری اشتباهی کرده و کار خود را نتواند کامل انجام دهد و مورد انتقاد قرار گیرد، اما به این معنا نیست که مدیران ما مدیران مشکل‌دار و ضعیفی هستند و بی‌انصافی است حمله‌هایی که برخی به فرزندان خود می‌کنند.

وی در خصوص تغییر فرمانداران و بخشداران کهگیلویه و بویراحمد نیز، تصریح کرد: ما به طور برنامه‌ریزی شده برنامه تغییر مدیران را نداریم ولی ممکن است در هر مقطعی جابه‌جایی‌هایی شکل گیرد، برخی ممکن است ارتقا پیدا کنند و برخی جابه‌جا شوند و در سیستم دولت این امری طبیعی است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192761
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما