شنبه 8 خرداد 1395 - 0:13

مظلومیت شهدای گمنام در لنده (+تصاویر)

بیش از چهار سال است که یادمان شهدای لنده کلنگ‌زنی و احداث شده ولی نیمه‌کاره رها شده است.

به گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، در فروردین ماه سال 1392 با پیگیری‌های امام جمعه شهرستان لنده 2 شهید گمنام به این شهرستان آورده و در تپه نورالشهدا مشرف به شهر به خاک سپرده شدند.

مردم شهرستان لنده در مراسم استقبال از این 2 شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند و تا روزها بعد از این مراسم باشکوه حرف آن بر روی زبان مردم و رسانه بوده است.

در مراسم تشییع شهدای گمنام صابری استاندار وقت استان کهگیلویه و بویراحمد از تسریع در ساخت یادمان شهدای گمنام در این شهرستان خبر داد و گفت: صبح بعد از مراسم تشییع عملیات ساخت و احداث یادمان و المان شهدای گمنام آغاز خواهد شد.

وی حتی به اعتبار ساخت این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: قریب به یکصد میلیون اعتبار در مرحله نخست برای ساخت و احداث این پروژه در نظر گرفته شده است.

چند ماهی از این صحبت‌ها و آن مراسم باشکوه گذشت ولی اقدام قابل توجهی را از مسؤولان شاهد نبودیم تا اینکه در مهر ماه آن سال اعتباری برای آن لحاظ و با حضور مسؤولان شهرستان کلنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه به زمین زده شد.

حال این پروژه ناتمام رها شده و مظلومیت شهدای گمنام را برای مردم به تصویر کشیده است.

آیا مسؤولان استانی نمی‌خواهند فکری برای این مکان مقدس کنند، مردم شهرستان لنده از وضعیت نابه‌سامان گلزار شهدای گمنام ناراضی هستند و خواهان تسریع در اجرای آن هستند.

این پروژه قریب به سه سال است که ناتمام رها شده است. اگر به فکر اتمام پروژه نیستید لااقل سنگ قبری برایشان بگذارید تا ارادتمندان به شهدا بتوانند غباری از قبر شهدای گمنام را کنار زنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192760
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم ولایتی گفت:

    باسلا م خدمت همه عزیزان تورا به قران به داد قبر شهید قاسم علیار زاده در روستای سمغان برسید اولویتم که باشه نزدیکترین روستا به شهر چرا اینقدر مسولان بی توجهی می کنند مگه قبر درست کردنم پارتی بازی می خواد ……..

دیدگاه شما