شنبه 8 خرداد 1395 - 0:10

حضور سردار سلیمانی در نشست فراکسیون ولایت

سردار قاسم سلیمانی عصر امروز با حضور در نشست فراکسیون ولایت مجلس دهم حضور فیزیکی ایران در سوریه را موجب دور شدن تهدیدات داعش علیه کشورمان دانست.

رسول خضری عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم با اشاره به حضور سردار قاسم سلیمانی در نشست عصر امروز فراکسیون ولایت مجلس دهم به ایسنا گفت: سردار سلیمانی در این نشست مسائلی را در مورد امنیت منطقه و تهدیدات داعش مطرح و عنوان کرد که اگر ایران در خصوص داعش به خوبی عمل نمی‌کرد این گروهک تروریستی می‌توانست تهدیدی برای امنیت ملی کشور به شمار آید.

وی افزود: به گفته سردار قاسم سلیمانی حضور فیزیکی ایران در سوریه و عراق باعث تامین امنیت کشور شده و نقشه دشمنان کشور را خنثی کرده است.

خضری همچنین با اشاره به اظهارات علی لاریجانی در این نشست گفت: آقای لاریجانی اولویت‌های مجلس دهم و الزامات قانون گذاری را مورد اشاره قرار دادند و گفتند کشور در این مقطع نیازمند همدلی، همراهی و دوری از تنش است.

این نماینده مجلس یادآور شد: آقای لاریجانی همچنین موضوع معیشت، اقتصاد، حل مشکل بیکاری، توجه به مساله اقتصاد مقاومتی و تلاش برای توجه به آمایش سرزمین را از دیگر اولویت‌های مجلس دهم عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور 188 نفر از منتخبان مجلس دهم در نشست امروز فراکسیون ولایت گفت که این فراکسیون و فراکسیون امید در مورد ارکان هیات رییسه مجلس با یکدیگر تعامل خواهند کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192758
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما