جمعه 7 خرداد 1395 - 14:48

عملیات گنبد گذاری مقبره شهید گمنام در یاسوج (+تصاویر)

مراسم گنبد گذاری مقبره شهید گمنام دانشگاه یاسوج بعد از چندین سال وقفه صبح امروز با حضور یاری نسب معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید کشور، رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج، مهدی مدیر کل سازمان بنیاد شهید و امور ایثار گران استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در جوار بارگاه این شهید همام برگزار شد.

رئیس دانشگاه یاسوج در ابتدای این برنامه با تبریک ایام شعبانیه گفت: یکی از علل اصلی طولانی شدن تکمیل این یادمان مبحث های از پیش پا افتاده ای شامل مکان یابی نبودن درست این یادمان و طرح اجرایی آن بوده است
محمود رضا رحیمی گفت: مکان‌یابی دفن این شهید در دانشگاه اشتباه بوده و باید در مکان مناسب تری در دانشگاه این شهید بزرگوار به خاک سپرده می‌شد.
وی با انتقاد از سازه اولیه این مقبره گفت: متأسفانه به دلیل مشکلات از پیش افتاده و بیشماری که درساخت این مقبره وجود داشت چندین بار طرح این یادمان را تغییر و حتی برای پیشبرد کار خللع ید پیمانکار قبلی را صادر کردیم.
وی به طرح جدید و جامع این یادمان با عملیات گنبد گذاری اشاره کرد و گفت: با عملیات جدید گنبد گذاری طرح جامع جدیدی برای این مقبره محیا شده و امیدواریم با تکمیل آن بتوان برنامه های شاخص فرهنگی را در جوار این بارگاه روحانی برگزار کرد.
رئیس دانشگاه یاسوج به روند تکمیلی این یادمان نیز اشاره کرد و گفت: طبق نظر پیمانکار و حتی تأمین اعتبار کافی برای این پروژه، زمانی دو ماهه پیمانکار طرح  لحاظ کرده اما برحسب کار اجرایی شاید اتمام بخشی از این پروژه به شش ماه طول بکشد.
رحیمی با تأکید بر این موضوع که یکی از اهداف مدیریت دانشگاه یاسوج در سالجاری اتمام این پروژه است ،بیان کرد: قولی در این زمینه نخواهیم داد که در آینده نتوان جوابگو بود؛ اما سعی همه همکاران این دانشگاه تکمیل این یادمان تا پایان سال خواهد بود.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192682
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما