جمعه 7 خرداد 1395 - 13:56

پاسخ قاطع استاندار فارس به منتخبان مجلس دهم درباره دخالت در انتصابات

افشانی در این جلسه بر مشورت و تعامل با نمایندگان مردم تاکید داشت اما بر این موضوع که نمایندگان در امور مربوط به قوه مجریه دخالت داده نخواهند شد نیز تاکید بیشتری داشت و وی نقش نمایندگان را در انتصابات “نقش مشورتی در صورت لزوم” دانست.

گروه سیاسی – اخیرا تعدادی از منتخبان استان فارس در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با استاندار این استان دیدار کردند.

به گزارش «بویر نیوز»، در این دیدار یکی بحث هایی زیادی مطرح شد ولی یکی از بحث های مطرح شده پیرامون انتصابات بود.

یکی از منتخبان حاضر در این جلسه به خبرنگار «بویر نیوز» گفت: با توجه به همسویی اکثر منتخبان شیراز با دولت یازدهم یکی از بحث های منتخبین موضوع انتصابات و کم و کیف آن بود.

9531212

932321312

وی افزود: پس از ارائه بحث ها و راهکارهای منتخبان، سید محمدعلی افشانی استاندار فارس پیرامون نقش نمایندگان در انتصابات گفت اجازه دخالت نمایندگان را در انتصابات نخواهد داد.

این نماینده مجلس دهم که نخواست نامش فاش شود، خاطرنشان کرد: آقای افشانی در این جلسه بر مشورت و تعامل با نمایندگان مردم تاکید داشت اما بر این موضوع که نمایندگان در امور مربوط به قوه مجریه دخالت داده نخواهند شد نیز تاکید بیشتری داشت و وی نقش نمایندگان را در انتصابات “نقش مشورتی در صورت لزوم” دانست.

 گفتنی است؛ این موضوع به مذاق منتخبان خوش نیامد که با واکنش هایی نیز همراه بود ولی با اصرار افشانی بر موضع خویش همراه بود و پس از این بحث جلسه پایان یافت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192648
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر استاندار فارس،نمایندگان بهتر است به قولهایی که به مردم دادن عمل کنند

  2. ناشناس گفت:

    درود بر این شجاعت ستودنی

دیدگاه شما