جمعه 7 خرداد 1395 - 0:00

هشدار شدیداللحن رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به مدیران

حجت الاسلام مزارعی افزود: ماه مبارک رمضان در پیش است و مردم سعی کنند حرمت ماه خداوند را رعایت کنند و با روزه خواری در ملا عام شرایط گناه را در جامعه فراهم نکنند.

حجت الاسلام مزارعی در اولین جلسه پیشگیری از وقوع جرم استان در سال جدید گفت: ارتفاعات شهرستان دنا را با دیوار کشی قصد دارند ملک شخصی کنند، اما این خیالی واهی است و با متصرف و واگذار کننده زمین برخورد قانونی می شود، جای شگفتی دارد مگر می شود ارتفاعات کوه دنا را هم واگذار کرد.

به گزارش بویرنییوز روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با تبریک روز پاسدار اظهار کرد: امروزه پاسدران اسلامی ایران با مبارزه همه جانبه علیه ناامنی در منطقه، به مستکبرین جهان اثبات کرده که ایران قدرت برتر منطقه ای است.

وی گفت: این امنیت کشور مرهون زحمات کسانی است که از خانواده و دلبستگی های دنیایی گذشتند، بنابراین در داخل کشور اگر مدیری در مسئولیت اداری خود کوتاهی کند به این شهدا و اسلام خیانت کرده است، بنابراین هشدار می دهم کاری نکنید که پای مسئولان سهل­انگار به میز محاکمه دستگاه قضایی کشیده شود.

وی تصریح کرد: کار بسیاری از مسئولان و مدیران در استان گره کور زدن به مطالبات و روند توسعه استان است و برای پیشبرد امور مانع تراشی می کنند. بنابراین درخواست می کنیم برای حل امور گره گشایی کنند، در غیر این صورت مدیران مورد اعتراض مردم و دیگر نهادها به دستگاه قضایی فراخوانده می شوند.

حجت الاسلام مزارعی افزود: ماه مبارک رمضان در پیش است و مردم سعی کنند حرمت ماه خداوند را رعایت کنند و با روزه خواری در ملا عام شرایط گناه را در جامعه فراهم نکنند.

وی در بخش دیگری از جلسه گفت: آموزش و پرورش در راستای فرهنگ سازی فعالیت دوچندان کند، زیرا ممکن است نوجوان دبیرستانی به دلیل نداشتن سواد اجتماعی لازم و با یک پیامک مشکوک زندگی اش تباه شود و این وظیفه مشترک مدرسه و خانواده است که در زمینه فن اوری های نوین آموزش ببینند و این مسأله را کوچک جلوه ندهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192607
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما