چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 16:00

راه اندازی صندوق قرض الحسنه خیریه رحمت ویژه دانشجویان دانشگاه یاسوج

مدیر امور دانشجویی دانشگاه یاسوج از راه اندازی صندوق قرض الحسنه خیریه  رحمت ویژه دانشجویان نیازمند در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مجید رضوانی در توضیح کارکرد این صندوق گفت: با هدف کمک به دانشجویان نیازمند در زمینه هزینه های خوابگاه، شهریه، تغذیه، و سایر مایحتاج دانشجویان این صندوق خیریه راه اندازی شده است.

وی به اعضای هیئت مدیره این صندوق اشاره کرد و بیان داشت: اعضاء هیئت مدیره صندوق متشکل از معاون دانشجویی و فرهنگی،  مدیر مرکز مشاوره ، مدیر امور دانشجویی، مدیر امور آموزشی، دو نفر اعضاء هیأت علمی به انتخاب رئیس دانشگاه، یک نفر از اعضاء معاونین دانشگاه به انتخاب رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد رهبری و مسئول امور مالی دانشگاه می‌باشد.

رضوانی با بیان اینکه منابع مالی این صندوق را کمک‌های اساتید، کارکنان، دانشجویان، نهادهای دولتی و خیرین تشکیل می دهد اضافه کرد: اعطاء کمک پس از درخواست با معرفی دانشجویان نیازمند و تصویب در کمیته مشخص شده در اساسنامه صورت می‌گیرد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه یاسوج در پایان گفت: علاقه مندان می توانند کمک های خود را به شماره حساب 3019049654 بانک تجارت شعبه دانشگاه (صندوق خیریه رحمت) واریز نموده و در این کار خیر سهیم شوند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192461
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما