چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 2:04

سفر معاون ریاست‌جمهوری به یاسوج (+برنامه ها)

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری خبر داد.

 خبرگزاری فارس: نمایشگاه توانمندی‌های زنان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می‌شودبه گزارش بویر نیوز به نقل از فارس، فریبا رحمان‌پور امشب در جمع خبرنگاران از افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این نمایشگاه فردا با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس، استاندار و اعضای شورای اداری افتتاح می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و دست ساخته‌های زنان استان و برگزاری همایش کارآفرینی و توسعه پایدار و بازدید از روستاهای استان از جمله برنامه‌های سفر سید ابوالفضل رضوی به استان است.

رحمان‌پور بیان داشت: نمایشگاه توانمندی زنان کهگیلویه و بویراحمد واقع در ورودی پارک مهرورزی با 16 غرفه افتتاح می‌شود.

این مسؤول در ادامه از برگزاری همایش بزرگ کارآفرینی و توسعه پایدار در مرکز استان خبر داد و گفت: این همایش فردا با حضور مسؤولان کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش و توسعه پایدار با رویکرد شعار سال حضور معاون توسعه توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، مسؤولان ارشد استانی، مدیران، نماینده تشکل‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192353
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما