چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 1:58

تثبیت اشتغال 600 نفر در کهگیلویه و بویراحمد توسط ستاد رفع موانع تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوگیری از رکود واحد های تولید و صنعتی در سال 94 و تثبیت اشتغال 600 نفر در استان از مهم ‌ترین دستاوردهای ستاد تسهیل در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده در هفتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال 95 اظهار کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جهت برطرف کردن مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی استان و همچنین در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در واقع حمایت از واحد های تولیدی است، عنوان کرد: از مهم‌ترین اهداف این کارگروه جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و بررسی مصوبات این جلسات است.
وی افزود: خوشبختانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان روند خوبی را در پیش گرفته و ما در هر جلسه پیگیر اجرای مصوبات جلسات قبل هستیم.
این مسؤل افزود: 6 جلسه برگزار شده امسال 50 مصوبه داشت و در این کارگروه مشکلات چهار واحد تولیدی کوچک و متوسط و یک واحد تولیدی بزرگ مورد بررسی قرار گرفت.
دیودیده افزود: این واحدهای تولیدی موظف شدند که در مدت دو تا چهار ماه اشتغال و ظرفیت تولید را افزایش دهند و در این مدت کوتاه این تعداد واحد تولیدی موفق شدند 545 فرصت شغلی ایجاد کنند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: توسعه صادرات، افزایش اشتغال و توسعه خطوط تولید از مهم‌ترین اهداف واحدهای تولید است که باید این واحدها به تعهدات خود در زمان مشخص عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: تفاوت سیاست کارگروه تسهیل در سال 95 نسبت به سال گذشته این است که واحدهای تولیدی برنامه‌های و اهداف خود را ارائه دهند.
دیودیده بیان کرد: در سال 94 در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید 220 مصوبه تصویب شد که از این تعداد 125 مصوبه اجرایی شده است و تعداد 95 مصوبه در حال اجرا است.
این مسؤل خاطرنشان کرد: جلوگیری از رکود واحدهای تولید و صنعتی در سال 94، تثبیت اشتغال 600 نفر در استان و بازگشت 18 واحد تولیدی بالای 50 درصد به چرخه تولید از مهم‌ترین دستاوردهای ستاد تسهیل در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 بود.
وی گفت: این کارگروه‌ها در سال 95 مانند سال گذشته به صورت مستمر برگزار و مشکلات واحدهای تولید در استان بررسی می‌شود.
دیودیده افزود: امسال توسعه صادرات و راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد را در برنامه کاری خود داریم و با ارائه راهکار لازم زمینه را برای اشتغال‌زایی در استان فراهم می‌کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192351
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما