چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 0:30

جشن هفته خوابگاهها در دانشگاه یاسوج (+تصاویر)

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: خوابگاههای خودگردان کنونی در شأن دانشجویان نیست.

به گزارش «بویر نیوز»، دکتر محمودرضا رحیمی در جشن هفته خوابگاهها و در جمع دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: خوابگاههای خودگردان را در شأن دانشجویان دانشگاه نمی دانم و اگر وضعیت بگونه دیگری بود این خوابگاهها را ممنوع می کردم.

رحیمی دانشگاه

وی با بیان اینکه خوابگاههای خودگردان دانشجویی از لحاظ کیفی بسیار نگران کننده است, اظهارداشت: در حوزه خوابگاههای دانشجویی واقعا شرایط خوبی نداریم.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: اقداماتی برای ترمیم اوضاع انجام شده اما این اقدامات کافی نیست.

دکتر رحیمی با اشاره به نیازمندی دانشگاه یاسوج برای تخصیص اعتبارات لازم در زمینه بهبود شرایط کنونی خوابگاههای دانشجویی, خاطرنشان کرد: احداث 24 واحد ویژه متاهلین در 45 روز یکی از اقدامات انجام شده دانشگاه یاسوج در یکسال اخیر بوده است.

وی افزود: طرح بازنگری فضاهای عمومی در دانشگاه یاسوج تهیه شده و در صورت تامین اعتبار شاهد تغییرات مطلوبی در زمینه خوابگاههای دانشجویی خواهیم بود.

رئیس دانشگاه یاسوج از اختصاصی شدن خوابگاههای دکترا در این دانشگاه درصورت تخصیص اعتبار خبر داد و یادآور شد: محوطه سازی خوابگاهها , توسعه امکانات ورزشی و تغییر در سلف سرویس ها از برنامه های موردنظر در طرح بازنگری عمومی است.

دکتر رحیمی از وعده های آقایان قلم چی و کمائی مقدم دو نفر از خیرین مطرح کشوری برای احداث خوابگاه دانشجویی خواهران و سالن یک هزار مترمربعی در خوابگاه دانشجویی خواهران یاسوج خبر داد.

وی گفت: البته این بزرگواران تنها قول داده اند و تا مرحله عمل, فاصله است اما اگر این وعده ها عملی شود در حوزه خوابگاههای برادران مشکلات مان کمتر می شود.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: اگر اعتبارات لازم در اختیار دانشگاه قرار نگیرد مشکلات کنونی همچنان وجود خواهد داشت.

جشن هفته خوابگاهها در دانشگاه یاسوج برگزار شد

جشن هفته خوابگاهها در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

این برنامه شاد و مفرح به همت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه در محوطه باز دانشکده کشاورزی و با حضور رئیس و معاونان دانشگاه یاسوج و حمع زیادی از دانشجویان برگزار شد.

این جشن دانشجویی با برنامه های شاد از قبیل نمایش، موسیقی و مسابفه همراه بود.

در پایان این مراسم از دانشجویان برگزیده و کارمندان منتخب تجلیل شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192302
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما