چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 0:09

رقابت سه کهگیلویه و بویراحمدی برای حضور در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

رقابت برای تصدی سایر کرسی های هیئت رئیسه هم جدی است و چهره های بسیاری به دنبال ورود به هیئت رئیسه مجلس هستند.

گروه سیاسی – هفته آینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بررسی اعتبارنامه نمایندگان آغاز بکار خواهد کرد.

به گزارش «بویر نیوز»، پس از بررسی اعتبارنامه ها تکلیف هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون ها نیز مشخص خواهد شد و انتخابات هیئت رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی 8 خرداد و همزمان با شروع کار مجلس انجام می‌شود.

علیرغم حساسیت بالای این روزها بر سر ریاست مجلس که رقابت بین علی لاریجانی و محمدرضا عارف دو حامی اصولگرا و اصلاح طلب دولت است، رقابت برای تصدی سایر کرسی های هیئت رئیسه هم جدی است و چهره های بسیاری به دنبال ورود به هیئت رئیسه مجلس هستند.

در این میان غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت، محمدعلی وکیلی و فاطمه حسینی دو نماینده تهران نیز در پی  کسب رای برای کسب جایگاه در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هستند.

غلام رضا تاج گردون که برای نائب رئیسی مجلس می کوشد، احتمالا باید با برخی از سیاسیون شناخته شده از جمله مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و نماینده چند دوره مجلس، مصطفی کواکبیان دبیر حزب مردم سالاری و صاحب امتیاز روزنامه ای به همین نام و با سابقه چند دوره نمایندگی و همچنین الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد رقابت کند که البته تاج گردون از شانس بالایی برخوردار است.

محمدعلی وکیلی نیز برای دبیری هیئت رئیسه مجلس قصد ورود به رقابت با همتایان خود را دارد و علیرفم اینکه هنوز نامی برای تصدی این کرسی مشخص نشده است اما قطعا رقبای مهمی خواهد داشت که البته وکیلی با توجه به جایگاه اش در فراکسیون امید و ارتباطات بالا شانس بالایی خواهد داشت.

فاطمه حسینی هم که به احتمال فراوان قصد کاندیدا شدن برای تصدی سمت منشی هئیت رئیسه را دارد، علیرغم اینکه جوان است اما از پشتوانه سیاسی قوی برخوردار است و احتمال حضورش در هیئت رئیسه مجلس دور از دسترس نیست.

پایگاه خبری – تحلیلی «بویر نیوز»، برای این سه نماینده مجلس دهم آرزوی موفقیت دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192291
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما