دوشنبه 3 خرداد 1395 - 9:42

توصیف خدمات مهندس غریب پور در پایگاه خبری روز اول

پایگاه خبری «روز اول» در یادداشتی به تمجید از عملکرد خداداد غریب پور ، مدیر موفق هم استانی پرداخته است.

به گزارش “بویر نیوز” ، متن این یادداشت به شرح زیر است:

تقدیرو تشکر از کسانی که منشا خیر و برکت هستند و در پیشرفت کشور تلاش و از خودگذشتگی بسیار از خود نشان داده اند، یکی از ضروریات انسانی و اصول اخلاقی است که متاسفانه در برهه کنونی به دلایل بسیاری به دست فراموشی سپرده شده است.

هر آن کس که نتواند از دیگران تشکر کند، چگونه می تواند سپاسگزار ذات باریتعالی باشد؟ 2524

“من لم یشکر الخالق، لم یشکر المخلوق”

دلایل متعددی را می توان برای انکار و فراموشی خدمات ارزنده تلاشگران عرصه های مختلف کشور متصور شد، که از مهمترین آنها ورود به بازیهای سیاسی در راستای کسب قدرت و منفعت است، که نه تنها صورت قدرناشناسی و عبور از بدیهیات اخلاقی را به خود می گیرد، که در سوی مقابل به صورت تخریب این چهره های خدوم بروز می یابد.
اگرچه مدیران برخواسته از استان محروم کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشوری پرشمار هستند، اما عده معدودی از آنها اعتماد به نیروهای برخواسته از استان و به کار گیری آنها را سرلوحه کار خود قرار داده ند، که در میان آنها، خداداد غریب پور ، مدیر عامل پتروشیمی شازند، یکی از شاخص ترین مدیرانی است که عامل به چنین روش و منشی بوده است.

وی به واسطه به کارگیری نیروهای نخبه استانی در مناصب مختلف کشوری، منشاء خدمات ارزنده و صادقانه ای برای استان محروم کهگیلویه و بویراحمد بوده و هست. شایسته است مردم فهیم و قدردان استان نیز با چهره افرادی که بدون هیچ حاشیه و ادعایی در عرصه های مختلف تنها با نیت اعتلای جایگاه استان و مردم آن تلاش می کنند بیشتر آشنا شوند.
در این راستا، رسانه خبری روز اول، به عنوان یکی از بزرگترین رسانه های خبری مناطق زاگرس نشین کشور، بر خود لازم می داند تا با معرفی چهره های خدوم و توانمند استان، گامی هرچند کوچک در جهت ترویج فرهنگ نیکوی تقدیر و تشکر از مدیران تلاشگر این خطه بردارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192147
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما