یکشنبه 2 خرداد 1395 - 14:45

اتحاد سید باقر موسوی و غلام محمد زارعی شکل گرفت

گروه سیاسی – همایش اقدام و عمل در شهر توریستی سی سخت برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، یکی از  نکات قابل توجه در این همایش حضور سید باقر موسوی نماینده دو دوره مردم بویراحمد و دنا و غلام محمد زارعی نماینده فعلی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بود.

IMG_3659

این حضور و سخنان سید باقر موسوی درباره زارعی موجی گسترده در جامعه پدید اورد.

یقینا سید باقر موسوی اسطوره ای انکار ناشدنی در بویراحمد بوده و خواهد بود و او به نمادی برای تعصب بویراحمد بدل گشته که در این دوره با وجود این که احتمال می رفت نسل جوان شناختی از وی نداشته باشد اما شاهد این بودیم که حتی نسل جدید نیز سید باقر را درک کرده است.

هر چند این حضور مشترک به مذاق بسیاری خوش نیامده و خصوصا دلواپسان و شکست خوردگان انتخابات نتوانستند این اتحاد را تحمل کنند و هر یک به نوعی عصبانیت خود را فریاد زد اما باید دانست و پذیرفت که اکنون با رای مردم غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا است.

سخنان برخی نامزدهای شکست خورده  عبرت نگرفته از مردم که هر روز جایگاه آنها در نزد مردم کاهش پیدا می کند نشانگر این موضوع است که انچه برای آنها مهم بوده قدرت است نه خدمت!

چرا که اگر خدمت بود به منتخب مردم کمک می کردند نه آنکه هر روز بخشی از عقده های خود  را فریاد بزنند البته که صدایشان به جایی نمی رسد و مشخص نیست چند بار دیگر باید بیاییند تا بفهمند مردم تمایلی به آنها برای نمایندگی مردم ندارند.

اتحاد زارعی و موسوی بویراحمد و دنا را قدرتمنداز همیشه در تاریخ ماندگار خواهد کرد و انتظار مردم این است که این یکپارچگی همواره حفظ شود، هر چند که تاکنون جلساتی در تهران بین این دو پیرامون مسائل استان برگزار شده است.

زارعی در این دوره که اتحاد مسائل قومیتی و سیاسی به حد اعلای خود رسیده بود باز هم توانست اعتماد مردم را جلب کند چرا که احزاب اصولگرا و اصلاح طلب از ایشان حمایت نکردند و تنها حزب اعتدال و توسعه از ایشان در انتخابات حمایت کرد، و یقینا این اعتماد حاصل خدمت بی منت بوده و البته در مسیر خدمت همفکری و مشورت با بزرگان بویراحمد همچون سید باقر موسوی و مهندس غریب پور می تواند در توسعه روز افزون بویراحمد و دنا بشدت موثر واقع شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192082
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمودچهره پرداز گفت:

    ما ازوفاق ودوستی واتحادسیدباقرموسوی وآقای زارعی نماینده متواضع ومحبوب مردم شریف شهرستانهای بویراحمدودناخرسندیم وپیروزی حاج زارعی مختص به شخص خاص یاحزب خاصی نیست همه 48هزارواندی رای دهنده به طور نسبی این پیروزی رارقم زدند وبیشترین سهم راحزب اعتدال وتوسعه داشته است نبایداین پیروزی رافقط مدیون شخص وطیف خاصی بدانیم چراکه رنجش خاطر عامه مردم رادرپی خواهدداشت .باتشکر ازسیدباقرموسوی وحاج زارعی نماینده محترم بویراحمد ودنا

  2. ر ح؟.........دنا گفت:

    هم استانی گرامی جناب چهره پرداز ما از حضور احزاب در استان استقبال میکنیم ولی یادمان باشد بویراحمد ودنا هنوز قومیت ها وطوایف حضور ونمود پررنگی در انتخابات دارند واین مهم بر هیچ کس پوشیده نیست واحزاب هنوز نتوانسته بر نظرات مردم تاثیر بگذارند شاید فقط وفقط بر قشر اندکی بنابراین قصد تخریب احزاب اصلاح طلب را ندارم ولی با عرض پوزش  هنوز بالای نودوپنج درصد مردم نمیدانند حزب اعتدال چه دیدگاهی دارد وکاندید کی بوده من باب مثال مگر مجمع اصلاح طلبهای استان که حدود هجده حزب نبودند وخروجی انها اقای دکتر بهرامی مگر نبود ولی مردم خلاف نظر انها رای دادند وایشان چهارم ش 

  3. ناشناس گفت:

    کی چهارم شد؟؟؟؟ مگه شورای به اصطلاح اصلاح طلبان ازش حمایت نکرده بودن ؟؟؟؟ پس چی شد نتیجه حمایت این شورا ؟؟؟؟ چی شد وزن سیاسی این شورا در نزد مردم ؟؟؟؟ یعنی این شورا اینقد بی ارج و قرب بوده نزد مردم و خودشون نمی دونستن ؟؟؟؟ راستی توی پوسترهای بهرامی نوشته بود دکتر محمد بهرامی من هنوز برام جای سواله که دکتراشو از کجا گرفته ؟؟؟؟

  4. لوداب گفت:

    درود بر موسوی سلام بر زارعی

دیدگاه شما