یکشنبه 2 خرداد 1395 - 13:38

فیس لیفت 2017 شاسی بلند هوندا (+عکس)

به شکل بحث برانگیزی، یکی از مدعیان خودروهای بخش “کراس اوور” crossover در جهان مدل CR-V هونداست که از سال 1995 به یک خانواده معقول و قابل قبول از خودروهای جهان تعلق دارد.

به گزارش بویرنیوز با تمام احتیاط و حرکات آرام، هوندا نیز آرام در گوشه‌ای نمی‌نشیند تا پیر و کهنه شدن محصولات خود را نظاره کند. گزارش‌های جدید حکایت از آن دارد که فیس لیفت هوندا CR-V بیشتر به گوشه‌های خودرو منتهی می‌شوند.

با تمامی مراقبت‌ها و مخفی‌کاری‌های صنایع خودروسازی برای حفظ موقعیت خود در بازار و غافلگیرکردن مشتریان در زمان مناسب باز هم اطلاعات زیادی در خصوص خودروهای آتی به بیرون درز می‌کند. این بار با باز کردن پوسته هوندای CR-V انتظارات از این خودرو را بررسی می‌کنیم.

بازی محتاطانه هوندا با ظاهر یک خودرو

در بخش طراحی هوندا، بازی با ظاهر کاملا محتاطانه صورت گرفته است. جلو پنجره مشبک این خودرو کشیده تر شده و سپر وسط آن را قطع می‌کند. چراغ‌های LED نیز به سبک و سیاق خودروهای 2018 کشیده‌تر وظریف‌تر شده‌اند. قوس درهای جلو و عقب کاهش یافته و لبه گلگیرها با خطوط منحنی جدید ظاهر تند و تیزتری به خودرو می‌دهند. نمای عقبی خودرو نیز به شکل عجیبی شبیه خودرو SUV اسپورت پاجرو- چلنجر میتسوبیشی Mitsubishi’s Challenger/Pajero است.

پیشرانه انتقال قدرت

خودرو تحت تسلط یک خودروی 4 سیلندر بنزینی است. موتور 1.5 لیتری استاندارد در خودروهای جدید جای خود را یک پیشرانه 2.4 لیتری می‌دهد. ولی به نظر می‌رسد بازارهای اروپایی خواستار مدلا‌های دیزلی این خودرو نیز هستند.

این خودرو از سامانه حرکتی چرخ‌های جلو بهره می‌برد، که احتمال دارد در مدل جدیدش قابلیت حرکت تمام چرخ را پیدا کند.

بازی محتاطانه هوندا با ظاهر یک خودرو

CR-V های جدید براساس آخرین پلت‌فرم ماژولار سیویک در سایز بزرگترساخته شده‌اند و به همین دلیل امکان فضای بزرگتر در فضای بار را به وجود می‌آورد. از طرفی همین ساختار بزرگ باعث می‌شود تا خودرو به صورت 5 یا 7 صندلی شکل گیرد.

در طراحی داخلی از مواد اولیه بهتری در مقایسه با انواع فعلی استفاده شده است. البته این به معنای بد بودن کیفیت مواد اولیه فعلی نیست اما خودروی هوندا پتانسیل‌های بیشتری را برای بهتر شدن دارد. روی مدل 2018 فناوری‌های بیشتری در تجهیزات داخلی و سامانه‌های سرگرمی به کار گرفته شده است.

بازی محتاطانه هوندا با ظاهر یک خودرو

یکی از گزینه‌های پیشرو در این کلاس مدل CX5 مزدا است. که با ظاهری خوب کاملا سریع و چالاک به نظر می‌رسد که البته فروش آن با هوندا قابل قیاس نیست.

فورد اسکیپ Escape هم در این کلاس تحسین برانگیز ظاهر می‌شود. توسان  Hyundai Tucson ، چروکی جیپ ، Jeep Cherokee اسپورتیج کیا Kia Sportage ، راو 4 تویوتا Toyota Rav 4 و فورستردسوبارو Forester نیز در این کلاس با CR-V رقابت می‌کنند.

انتظار می‌رود این خودرو در اواخر 2018 در آمریکا و کمی پیش از آن یعنی اواخر 2017 در برخی از کشورهای اروپا و آسیا به فروش برسد.

عصرایران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192070
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما