یکشنبه 2 خرداد 1395 - 10:14

با تدبیر آب و فاضلاب روستایی, آب گل آلود از “شهر سرفاریاب” رخت می بندد

با اقدامی که شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است، گویا پایان نمایش بطری‌های گل‌آلود در تریبون‌های رسمی سرفاریاب نزدیک شده است.

گروه اجتماعی- با اقدامی که شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است، گویا پایان نمایش بطری‌های گل‌آلود در تریبون‌های رسمی سرفاریاب نزدیک شده است.
به گزارش بویرنیوز؛ آنگونه که فیض‌الله پاسره گفته است، تأمین آب آشامیدنی سالم برای شهر سرفاریاب به فاز مطالعه رفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال به طرح تصفیه و تقویت شبکه آب‌رسانی شهری سرفاریاب خبر داد و گفت: تا ۲ ماه آینده  كار اجراي تصفيه خانه آب شهر سرفارياب و روستاهاي أطراف آن آغاز مي شود .
پاسره تصریح کرد: از آنجاییکه آب به صورت مستقیم با کیفیت زندگی و سلامت مردم مرتبط است اولویت اول ما در آب و فاضلاب روستائی رساندن آب سالم به همه روستائیان عزیز بوده و هست و هیچگاه کمیت را فدای کیفیت نکرده ایم.
وی همچنین درباره مرمت خطوط انتقال در روستاها اینطور گفت: به دلیل اهمیت آب به خصوص در خشکسالی های اخیر و همچنین توجه به سلامت آّ شرب روستائیان، تلاش نمودیم در کمترین زمان شکستگی ها را ترمیم کنیم و همچنین در صورت تحقق اعتبارات لازم ترمیم شبکه های فرسوده را اجرایی خواهیم کرد.
مدیرعامل آبفار استان در خصوص وجود روستاهایی فاقد آب رسانی پایدار، گفت: این روستاها که قریب به 200 روستا هستند، عمدتاً زیر 20 خانوار هستند و متاسفانه به صورت پراکنده و بعضاً در مکان هایی استقرار یافته اند که امکان آب رسانی پایدار به آنها وجود ندارد که البته این نقیصه را با آبرسانی سیار جبران نمودیم.
پاسره در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید وظیفه ما به عنوان خدمتگزاران مردم، تهیه و تامین آب شرب سالم و با کیفیت به همه روستاهای استان است و هیچگاه کمبود بودجه و نیروی انسانی ما را از این غایت مهم دور نساخته است.
گفتنی است، یکی از خواسته‌های شهروندان سرفاریاب وضعیت آب شرب آن‌ها بود که از هر فرصتی برای بیان این خواسته خود استفاده کردند؛ امام جمعه این شهر نیز در چند تریبون نماز جمعه این شهر بطری آبی را نشان داد که کاملا گل‌آلود بود؛ او بارها از مسئولین خواست که وضعیت آب آلوده این شهر را درست کنند و آب سالم و بهداشتی را به مردم برسانند.
در ایام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مردم در جلوی جایگاه سخنرانی چند کاندیدا، بطری‌های آب کاملا گل‌آلود را به نمایش گذاشتند و به این شیوه خواسته و اعتراض خود را مطرح کردند.
رفع مشکلات فعلی آب این شهر و تأمین آب سالم به عهده شرکت آب و فاضلاب روستایی و توزیع آن  در شبكه توزيع شهربه عهده شرکت آبفای شهری قرار داده شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192050
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ثادق گفت:

    درود بر دکتر پاسره واقعا یکی از مدیرای نمونه و با سواد استانه اگه تو چنتا از ادارات مثل ایشون داشتیم الان خیلی از کارا درست بود

دیدگاه شما