شنبه 1 خرداد 1395 - 21:13

پای ثابت بیشتر جرایم کهگیلویه و بویراحمد/ رشد 14 درصدی جرم توهین به اشخاص

دادستان مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیکاری پای ثابت همه جرایم و آسیب هاست و این در حالی است که مسئول اصلی بیکاری در استان نهادهای اجرایی است.

به گزارش بویر نیوز، مهرداد کرمی در اولین جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل کهگیلویه وبویراحمد افزود: با وجودی که نهادهای اجرایی تلاش می کنند تا در این موضوع گام بردارند اما مسئولیت اصلی را بایستی به عهده بگیرند و به عنوان مدعی العموم از دستگاه های اجرایی استان می خواهم که فکری به حال وضعیت وخیم بیکاری در استان کنند.

نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، پزشکی قانونی و صدا وسیما بیشترین همکاری را در زمینه پیشگیری از وقوع جرم با دادگستری داشته اند.

 در ادامه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه وبویراحمدافزود: آمار پرونده های وارده به دادسراهای عمومی و انقلاب در سال گذشته نسبت به سال 93 ، سه هزار پرونده کمتر شده و  این نشان از کاهش 7 درصدی جرایم کیفری در استان را دارد.

  الماس گشتاسبی اظهار کرد: ضرب و جرح عمدی همچنان جرم اول استان است اما رشد یک درصدی داشته با این حال دومین جرم «توهین به اشخاص» رشد 14 درصدی را در استان به خود اختصاص داد.

وی با ارائه آماری از وضعیت جرایم در استان عنوان کرد: مزاحمت تلفنی هشتمین جرم در استان کاهش 27 درصدی و حمل مواد مخدر کاهش 15درصدی داشته است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم کهگیلویه وبویراحمدبیان کرد: طلاق توافقی 7 درصد، مطالبه نفقه 12 درصد و طلاق به درخواست زوجه رشد 31درصدی در استان داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192030
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما