شنبه 1 خرداد 1395 - 20:13

روستایی فراموش شده در کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

ساکنین روستاهای رودسمه، پای‌پره، بهاره و دیگر روستاهای همجوار این روستاها هنوز از مشکلات آب شرب و راه نامناسب رنج می‌برند و خواستار کمک هستند.

این مردمان باصفا، مهربان و سخت‌کوش هنوز از داشتن مشکلات خم به ابرو نمی‌آورند و با وجود مشکلات، زندگی خود را ادامه می‌دهند و منتظر توجه ویژه مسؤولان متولی در شهرستان کهگیلویه و همچنان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

بزرگوارانی که مدت ۴۰ روز است هنوز باید پا برهنه به آب رودخانه بزنند از آب شرب نامناسب و غیربهداشتی استفاده می‌کنند آب شربی که حتی حیوانات اهلی از آن استفاده نمی‌کنند.

ساکنینی که در این دولت تدبیر و امید هنوز امید خود را از دست نداده‌اند و منتظر تدابیر مسؤولان دولت تدبیر و امید در خصوص مرتفع شدن مشکلات آب شرب و همچنین پل ارتباطی روستاهایشان هستند.

ف. خ در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: ما مردمان این مناطق هنوز امیدمان را ازدست نداده‌ایم و مطمئن هستیم که مسؤولان دولت تدبیر امید با دست پر به سراغمان خواهند آمد.

وی گفت: ما از استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد خواهش می‌کنیم برای یکبار هم که شده سری به این روستا بزند و خودشان این مسیر رودخانه را طی کنند و از آب شرب این منطقه استفاده کنند.

ه. خ عنوان کرد: به نظر خودم من احساس می‌کنم استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد از این موضوع خبر ندارد و اگر خبر دارد چرا به فریادمان نمی‌شتابد ما که توقع خیلی زیادی از او نداریم فقط یک راه باریکه برای طی کردن این مسیر رودخانه از او می‌خواهیم.

وی گفت: مشکل نامناسب بودن راه از یک طرف مشکل آب شرب از طرف دیگر زندگی را به کام ما تلخ کرده است.

====================

گزارش و عکس  از:آرش آهنگ

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=192011
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    واقعا جای تاسف است،مسولین لطفا کمی نهج البلاغه بخوانید تا از حکومت امام علی(ع) درس بگیرید.

  2. ناشناس گفت:

    سلام لطفا منتشر نکنید
    ما یه گروه جهادی داریم که میریم روستاها برا فعالیت و کمک لطفا یه تماس بگیرید اطلاعات بیشتری لازم داریم از روستا
    09217410416
    منتظریم. یاحق

  3. امین گفت:

    اقا محمد مسئولان فقط به فکر جیب خودشون هستند چکار دارن به این چیزا

  4. روژان گفت:

    گفتند انتظار فرج از نیمه ی خرداد کشیم….مسولان شما را ب نیمه ی اول خرداد قسم میدهیم که روز عزیز نیمه ی شعبان است فکری بکنید..یعنی در قرن 21 آرزوی ی ایرانی با تمدن بیش از 2500 سال باید تامین آب تمیز آشامیدنی باشد..وای ب حالت که مسولی و مسول نیستی…

  5. تورج ترکان نژاد گفت:

    از مسؤلین استانهای کهگلویه بویراحمد و خوزستان تقاضای کمک میخواهیم و یکم هم دیدتون رو بزارید رو این روستاهای همجوار که بیشتر خانوادهای مشکل برق و آب دارن.باتشکر

دیدگاه شما