شنبه 1 خرداد 1395 - 9:12

آسفالت خیابان های یاسوج شدت می گیرد

شهردار پایتخت طبیعت ایران افزود: امسال تعداد 110 پروژه شهری برای ایجاد زیرساخت‌های جدید در شهر یاسوج تعریف کرده‌ایم که طبق زمان‌بندی این تعداد پروژه را اجرایی خواهیم کرد.

شهردار یاسوج با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در این شهر از خریداری بیش از 4 هزار تن قیر توسط شهرداری یاسوج خبر داد.

به گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید عصر امروز در بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج اظهار کرد: شهر یاسوج یکی از شهرهای گردشگرپذیر در جنوب غرب کشور محسوب می‌شود که برای خدمات‌دهی به گردشگران لازم است زیرساخت‌های جدیدی برای شهر تعریف کرد.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج در سال‌های اخیر جمعیت زیادی پیدا کرده که باید به این جمعیت زیاد خدمات‌دهی کرد و از طرف دیگر روزانه هزاران هم استانی از مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برای کارهای اداری و همچنین تفریح و گردش به شهر یاسوج سفر می‌کنند.

وی، آب و هوای خوب شهر یاسوج به اضافه طبیعت سرسبز آن را مزید بر علت برای حضور روزانه تعداد زیادی از مردم از سایر نقاط استان دانست و گفت: به غیر از این تعداد افرادی که از مناطق دیگر استان وارد شهر می‌شوند تعداد بسیار زیادی مسافر نیز از این شهر عبور کرده و ساعاتی را در یاسوج استراحت می‌کنند.

جاوید بیان کرد: به غیر از این، تعداد بسیاری نیز به عنوان گردشگر برای اقامت در این شهر حضور پیدا می‌کنند که نشان دهنده کار سخت شهرداری برای خدمات‌دهی به این تعداد افراد است.

وی گفت: شهرداری به رغم همه کمبودهایی که در بحث اعتبارات دارد در سال‌های اخیر کارهای بزرگی را آغاز کرده و امسال نیز اقدامات خوبی را در زمینه‌های مختلف از جمله ساماندهی معابر شهری در برنامه کاری دارد.

شهردار پایتخت طبیعت ایران افزود: امسال تعداد 110 پروژه شهری برای ایجاد زیرساخت‌های جدید در شهر یاسوج تعریف کرده‌ایم که طبق زمان‌بندی این تعداد پروژه را اجرایی خواهیم کرد.

جاوید گفت: برای نمونه امسال مقدار بیش از 4 هزار و 200 تن قیر برای آسفالت خیابان‌ها خریداری کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: آسفالت برخی معابر شهری تاکنون آغاز شده و امیدواریم جلوتر از برنامه زمان‌بندی شده برخی از پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191984
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کار گفت:

    جناب شهردار محله بختیاری شرف آباد را آب برد و رفت و آمد برای مردم بسیار دشوار می باشد

  2. علی گفت:

    شرف أباى غزه است باور کنید

  3. همشهري گفت:

    واقعا شرف اباد اللخصوص محله بختياري ها از لحاظ اسفالت جدول كشي زيرصفر هست و بيشتر خيابونش حتي زيرسازي شرايط خوبي نداره بيشتر خيابوناش و فرعي هاش شبيه مناطق جنگ زده هست و مثل درياچه اب توشون روان هست انگار كه انگار شرف اباد جز حوزه شهري ميباشد.عاجزانه از مسولان زيربط خواهشمنديم كه پيگيري نمايند

  4. حسن گفت:

    سلام 
    خواهشمندیم خیابانهای اکبرآباد را هم در برنامه قرار دهید .

  5. یاسین گفت:

    چرا خیابان های بلکو را آسفالت نمیکنید؟؟

دیدگاه شما