شنبه 1 خرداد 1395 - 2:10

مسابقات فوتسال طبیعت و دوستی در یاسوج (+زمان و مکان)

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یکدوره مسابقات فوتسال باعنوان ” طبیعت و دوستی ” برای اولین بار در یاسوج مرکز استان خبرداد و اظهارداشت: برای اولین بار است که شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد چنین مسابقاتی را برگزار می کند.

برگزاری مسابقات فوتسال طبیعت و دوستی در یاسوج به گزارش «بویر نیوز»،” داود راهزادی ” در حاشیه بازدید از محل برگزاری مسابقات ” طبیعت و دوستی ” به ایلنا گفت: این دوره از مسابقات با حضور شش تیم از استان های کهگیلویه و بویراحمد ، فارس ، اصفهان ، بوشهر ، چهارمحال بختیاری و یکی از تیم های ایستگاه‌های فوق توزیع برگزار می شود.

وی زمان برگزاری این مسابقات را از روز چهارم خردادماه جاری بمدت سه روز عنوان و خاطرنشان کرد: محل برگزاری مسابقات ” طبیعت و دوستی ” در محل سالن ورزشی شرکت توزیع نیروی برق این استان در یاسوج پایین تر از جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مسابقات بمناسبت اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز خرمشهر سرافراز با رویکرد حفظ زیست محیطی و ایجاد  روحیه نشاط و همدلی برگزار می شود.

راهزادی گفت: در زمان آئین افتتاح این مسابقات ، مسوولان استانی ، شهرستانی و ” زارعی ” نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

وی شرکت عموم برای حضور در مسابقات فوتسال ” طبیعت و دوستی ” با میزبانی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را آزاد برشمرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191951
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما