شنبه 1 خرداد 1395 - 10:44

نقدی بر مطلب توهین یک کارخانه دار به مسئولان استان

1 – فردی که شما از ان به عنوان کارخانه دار نام بردید یکی از موفق ترین کارآفرینان ملی است که توانسته زمینه اشتغال خیل عظیمی از جوانان این استان را فراهم اورد.

یکی از مخاطبان بویرنیوز، در یادداشتی به مطلب منتشر شده بویرنیوز انتقاد کرد.

وی در ادامه مطلب خود نوشت:

پیش از این بویرنیوز مطلبی تحت عنوان توهین یک کارخانه دار به مسئولان استانی منتشر کرده بود که این مطلب از یک نقد منصفانه خارج بود.

برای اطلاع سایت بویرنیوز و مخاطبان آن چند نکته قابل توجه خواهد بود.

1 – فردی که شما از ان به عنوان کارخانه دار نام بردید یکی از موفق ترین کارآفرینان ملی است که توانسته زمینه اشتغال خیل عظیمی از جوانان این استان را فراهم اورد.

2 – ایشان به عنوان نماینده بخشی از تشکل های صنعتی و تولیدی انتقاداتی را به تیم مدیریتی استان ابراز می کند که در این مقوله این موضوع جزو وظایف ایشان  هست و در ضمن سخنان سید قاسم حسینی قائم مقام صندوق توسعه ملی در جلسه با مدیران استان تائید کننده صحبت های ایشان است چرا که متاسفانه مدیران متولی استان حتی اطلاعی از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای رونق اقتصادی استان نداشته اند و بنظر شما انتقاد از مدیران بدلیل کم کاری در رونق بخشی به تولید در استان، توهین و تخریب است!

3 – ما سرمایه داران بیشماری در استان داریم که یا حاضر به هیچ نوع سرمای گذاری در تولید نیستند یا اگر هستند در استان سرمایه گذاری نمی کنند و با وجود کارشکنی ها و شرایط اقتصادی کشور ترجیح می دهند در صنعت ساختمان و انبوه سازی سرمایه گذاری کنند حال انکه ایشان تمام همت خود را برای سرمایه گذاری در استان بکار گرفته است و مهم ترین دغدغه اش را اشتغال جوانان این مرز و بوم قرار داده است و سزوار نیست اینگونه مورد هجمه قرار بگیرد.

در پایان امید است رسانه ها در نقد افراد انصاف را رعایت کرده و از فعالان عرصه تولید و اشتغال حمایت کنند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191844
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. خخخخخ گفت:

    خخخخخخخخ

دیدگاه شما