جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 2:08

مطلب مشکوک کانال اصلاح طلبان درباره تاجگردون (+عکس)

1 – افراد رسانه دار که از لیست امید وارد مجلس شده اند چند نفر هستند و سه نفر از آنها شاخص هستند که گفته شده احتمال نامزدی برای نائب رئیسی مجلس هستند.

گروه سیاسی – کانال اصلاح طلبان نیوز یکی از کانال های پرمخاطب با رویکردی اصلاح طلبی است.

به گزارش بویرنیوز، این کانال در مطلبی با عنوان رسانه هایی که بازیچه می شوند، نوشت: اصلاح طلبان نیوز حقیقت را قربانی منافع نخواهد کرد؛اصلاح طلبی به نام نیست به عمل و مشی رفتاری است
? در صورت لزوم مستندات و مدارک منتشر خواهد شد.

این کنال در عکس نوشته ای نیز چنین آورد:

tajgardoon-768x909

این مطلب  کانال اصلاح طلبان نیوز دارای ابهامات زیادی است:

1 – افراد رسانه دار که از لیست امید وارد مجلس شده اند چند نفر هستند و سه نفر از آنها شاخص هستند که گفته شده احتمال نامزدی برای نائب رئیسی مجلس هستند.

2 – افراد رسانه دار لیست امید، الیاس حضرتی، کواکبیان و محمد علی وکیلی که هر سه رسانه دار و اصلاح طلب هستند و هر سه نیز در لیست امید حضور داشتند.

3 – نکته تعجب برانگیز این که هر سه نفر و بعلاوه تاجگردون عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس هستند که اخیرا با رای گیری در میان خود عارف را رئیس، تابش و حضرتی نواب و وکیلی سخنگوی فراکسیون شد و احتمال تخریب توسط کسانی که خود اعضعای هیات رئیسه یک فراکسیون هستند آنهم در سایر رسانه ها را تعجب برانگیز خواهد کرد چرا که وقتی مطلبی رسانه ای بشود برای همه موضوع آشکار می شود.

4 – جستجوی بویرنیوز نشان می دهد تاکنون در رسانه ها مطلبی علیه تاجگردون انتشار نیافته و از این جهت مطلب کانال اصلاحات نیوز نیز جای تامل دارد!

5 – کانال اطلاح طلبان نیوز با مطلب فوق زمینه بدبینی و اتهام زنی به هر سه نفر را فراهم آورده و این خود نیز جای تامل دارد! و فردا هر کدام از این سه نفر برای نائب رئیسی نامزد شوند مصداق ادعای این کانال خواهد بود که این هم خود معمایی است!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191794
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما