جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 11:40

بزرگترین و مهمترین داشته کهگیلویه و بویراحمد چیست و مدیون چه کسی است؟

در بعد استانی اگر مقوله امینت را بررسی کنیم بسادگی در می باییم این استان از برخوردارترین استان هاست.

گروه سیاسی – استان کهگیلویه و بویراحمد علیرغم محرومیت های تاریخی بجا مانده قبل از انقلاب اسلامی و ضعف مدیران اجرایی در برخی دوره ها، علیرغم همه ظرفیت هایش هنوز جایگاه واقعی اش را نتوانسته در توسعه پیدا کند و استعدادهای بکر زیادی دارد.

به گزارش «بویر نیوز»، این استان اما علیرغم هم کاستی ها و نارسایی ها از بزرگترین نعمتی که نیاز هر جامعه بشری است و وجود یا عدم آن می تواند در وضعیت آن کاملا سرنوشت ساز باشد برخوردار است.

«امنیت» مهم ترین و بزرگترین داشته کهگیلویه و بویراحمد است که همانند سلامتی برای بدن انسان برای هر جامعه ای، مایه حیات است.

pressshia-1373-640x341

البته امنیت در نگاه کلی در تمام کشور جاریست و خوشبختانه کشور جمهوری اسلامی ایران علیرغم همه تهدیدهای خارجی و ناامنی های تمامی کشورهای همسایه از امنیت بالا و مثال زدنی برخوردار است.

در بعد کشوری که موضوع امنیت مطرح می شود بی شک این مهم در وهله اول مدیون و مرهون جانفشانی های سربازان گمنام و خوشنام امام زمان (عج)، نیروهای مسلح (سپاه و ارتش) و بسیج مردمی است که تلاش متجاوزان، داعشی ها، تکفیری ها، منافقین و هزاران گروهک های تروریستی وابسته صهیونیست ها و وهابیون با همه تلاش ها و هزینه های سنگین تاکنون نتوانسته اند کوچکترین دست دارازی به این آب و خاک داشته باشند.

البته برخی از روی کم اطلاعی و فریب خوردن حرف های ظاهر پسند دشمنان و همچنین شبکه های بیگانه آگاهانه و عامدانه بیکاری، طلاق و سایر معضلات اجتماعی را دست مایه ایجاد برخی بدبینی ها می کنند اما در مقایسه با سایر کشورها که از این حیث شاید آمار مناسبی هم دارند ولی امنیت در جامعه آنها وجد ندارد و هر روز شاهد تهدید و بمب گذاری و قدامات تروریستی هستند، بی تردید امنیت را حاضرند با هر هزینه ای بخرند اما از وجود پربرکت نیروهای زبده، تیزهوش و مخلصی که جان بر کف حاضر باشند شبانه روز خود را وقف ملت و مملکتشان نمایند، بی بهره اند و ایران اسلامی و مردمانش امنیت بی مثال این کشور را مدیون فداکاری های سربازان گمنام امام زمان (عج) می دانند.

نمونه بارز ناامنی علاوه بر همه کشورهای منطقه، پاریس پایتخت یکی از مهمترین کشورهای دنیاست که در یک صدم ثانیه 7 نقطه آن به خاک و خون کشیده شد و البته کشورهای اروپایی دیگری نیز بارها ضربات مهلکی از ناامنی خورده اند و شهروندان این کشورها هیچ آرامش روانی ندارند.

هر چند نیمه شعبان و هفته سرباز گمنام بهانه خوبی است تا این موضوعات گفته شود اما نباید فراموش کنیم تک تک دقایقی که در این مرز و بوم امن زیسته ایم مدیون و مرهون این مجاهدت ها هستیم و زبان از تشکر این مجاهدت ها قاصر است.

IMAGE635106911022998224

«امنیت کهگیلویه و بویراحمد»؛ مدیون دوبازوی توانمند و مخلص

در بعد استانی اگر مقوله امینت را بررسی کنیم بسادگی در می باییم این استان از برخوردارترین استان هاست.

خوشبختانه همت والای سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف و رسیدگی به موضوعات مختلف جامعه از جمله اقتصادی و اجتماعی و همچنین رسیدگی و برخورد قاطع و بی تعارف دادستانی در کمترین زمان ممکن باعث شده تا مسائل مربوط به امنیت درون استان به بهترین نحو ممکن مدیریت شود.

8931641413603640

از جمله مهمترین موضوعاتی که در همین چندماه گذشته باعث شد تا آرامش مثال زدنی در استان حاکم شود، می توان به چند محور اشاره کرد:

برگزاری انتخابات علیرغم برخی حساسیت ها در کمال امنیت و بدون کوچکترین مسئله امنیتی؛ کشف و برخورد قاطع با اختلاس بانکی؛ برخورد سریع و بی اغماض با جرائمی از جمله تجاوز به عنف و اراذل و اوباش در همین ایام اخیر؛ حضور سریع و به موقع در موضوعاتی از جمله نزاع های دسته جمعی که سبب کاهش این جرم شده است؛ کشف و برخورد بی اغماض با پدیده زمین خواری در کهگیلویه و بویراحمد؛ برخورد محکم با قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و کشف و رسیدگی به سایر جرائم مالی و اقتصادی در سریعترین زمان باعث شده تا کسی به خود جرات ندهد به جان و مال و ناموس مردم چشم داشتی داشته باشد.

karami1

در واقع نیروهای اطلاعاتی در هر لحظه اوضاع را رصد می کنند و در سریعترین زمان متخلفان را در هر زمینه ای شناسایی و دستگیر می کنند و دستگاه قضایی با قاطعیت مثال زدنی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمددر سریعترین زمان، مناسب ترین احکام را برای متخلفان صادر و اجرا می کند که باعث شده است تا اکنون حقی از مردم ضایع نشود.

این امنیت مثال زدنی زمینه سرمایه گذاری و شکوفایی استعدادهای مهجور مانده کهگیلویه و بویراحمد را فراهم آورده است حاصل تلاش های نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و همچنین برخورد سریع و قاطع دستگاه قضایی است که گفتن و نوشتن از آنها و تقدیر تنها و کوچکترین کاریست که می توان به رسم ادب در قبال این زحمات بجای آورد.

مطالب مرتبط:

1 نقدی بر عملکرد اداره اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد (اینجا کلیک کنید)

2- چرا حادثه تلخ پاریس توسط داعش در ایران انجام نگرفت؟ (اینجا کلیک کنید)

3- سربازان گمان امام زمان(عج) برای ملت ایران افتخار آفریدند (اینجا کلیک کنید)

4- بمناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)؛ دفاع وزارت اطلاعات از نویسندگان و چاپ کتاب و ایجاد فضای امن در دانشگاه ها (اینجا کلیک کنید)

5- بمناسبت روز سربازان گمنام امام زمان (عج)/ شعار وزیر اطلاعات دولت تدبیر وامید؛ شرع، قانون و اخلاق (اینجا کلیک کنید)

6-  مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد: انتخابات در امنیت و سلامت برگزار شد/ رسانه های دولتی، حق جانبداری ندارند/ شناسایی فعالیت های فرق ضاله (اینجا کلیک کنید)

7- اعدام دو متجاوز به عنف در یاسوج (اینجا کلیک کنید)

8- صدور حکم عاملان حادثه تیراندازی بلوار ارم یاسوج (اینجا کلیک کنید)

9- از اولتیماتوم دادستان به دستگاهها تا وضعیت مرخصی به زندانیان در نوروز (اینجا کلیک کنید)

10- توصیه های مهم دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مردم (اینجا کلیک کنید)

11- سخنان دادستان یاسوج درباره بازداشتی های انتخابات (اینجا کلیک کنید)

12- هشدار دادستان یاسج به زمین خواران (اینجا کلیک کنید)

13 مبارزه جدی با زمین خواری سرلوحه برنامه‌های دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد (اینجا کلیک کنید)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191788
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما