دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 - 22:04

یک مقام دولتی زن، مدل تبلیغات گردشگری شد (+عکس)

یکی از مقامات دولتی زن در چین برای تبلیغ گردشگری محلی به عنوان یک مدل در تصویرها ظاهر شده و تصویرهایی از خود را در لباسهای سنتی مردم «هان »منتشر کرد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی، یکی از مقامات دولتی زن در چین برای تبلیغ گردشگری محل سکونتش لباس سنتی اقوام «هان»را پوشیده و در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش اPeople’s Daily Online انتشار آنلاین تصویرهای متعددی از این خانم چینی سبب شگفتی مردم شد هنگامی که دیدند زن جوانی که در تصویرها با لباس سنتی مردم هان در میان گل ها و فضای سبز روستای «شین یو » نشان داده شده، کسی نیست جز خانم « اویانگ فنگ »که یک مقام دولتی درمنطقه «سیکسی» در« شین یو » است که در شرق استان ژجیانگ چین واقع است.
یکی از روش‌های تبلیغات گردشگری در چین، نمایش زنان ومردان در لباس‌های رنگارنگ محلی همراه با انواع آرایه‌ها و زینت‌ها و نیز نمایش آنها در لباس‌های رایج در دوره‌های تاریخی و سلسله‌های مختلف حاکم بر چین است . دراین تصویرها زنان و مردان آراسته درلباس‌های رنگارنگ محلی درحالی به تصویر کشیده می‌شوند که به کاری مشغولند. مثلا زنان جوانی که با لباس سنتی سلسله تانگ درحال چیدن یا کوبیدن برگ چای هستند.

خانم اویانگ فنگ گفته است که نه تنها شخصا به عنوان مدل برای تصویر برداری و تبلیغ گردشگری محلی شخصا درتصویرها ظاهر شده بلکه هزینه تصویر برداری و انتشار عکس‌ها را نیز از درآمد شخصی خود پرداخت کرده است.

او اظهار داشت که هدفش از این کار معرفی چشم اندازهای زیبای طبیعی روستای سیکسی به ویژه در فصل بهار است تا از طریق گردشگران را به این منطقه جذب کند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191427
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما