جمعه 24 اردیبهشت 1395 - 19:34

پایان لیگ برتر فوتبال؛ استقلال خوزستان سزاوارانه قهرمان لیگ پانزدهم شد (+جدول)

استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران، تیم‌هایی هستند که شانس قهرمانی را دارند اما شانس استقلال‌خوزستان و پرسپولیس نسبت به استقلال تهران بیشتر است.

هفته پایانی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران راس ساعت 18 با برگزاری هشت دیدار همزمان آغاز می شد.
به گزارش «بویر نیوز»، سه تیم استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران بخت قهرمانی این دوره از مسابقات را داشتند اما رقابت اصلی بین دو تیم 54 امتیازی استقلال خوزستان و پرسپولیس بود که تیم اولی به دلیل دو تفاضل گل بیشتر بالاتر از رقیب قرمزپوش تهرانی ایستاده بود.
استقلال تهران نیز تنها در صورت شکست هر دو تیم رقیب و پیروزی اش در قم می توانست شانس فتح جام داشته باشد.
در پایین جدول هم دیدار فینال گونه سیاه جامگان و ملوان انزلی در مشهد حکم مرگ و زندگی را داشت که سیاه جامگان در عین ناباوری در دقیقه 90 گل دوم را هم زدند تا در لیگ بمانند و ملوان به لیگ یک سقوط کند. راه آهن هم با توجه به باخت مقابل پرسپولیس به دسته یک سقوط کرد.
تراکتورسازی و نفت تهران هم مترصد فرصت بودند تا در صورت لغزش استقلال در قم، بتوانند خود را به امتیاز 51 رسانده و در صورت زدن بیش از سه گل حتی سهمیه آسیایی را هم از دست شاگردان مظلومی خارج کنند. تراکتور این کار را کرد و پنج گل به تیم استقلال اهواز زد اما استقلال در قم توانست یک امتیاز از تیم دایی گرفته و به سهمیه آسیا برسد.
در مهم ترين ديدار امروز استقلال خوزستان در خانه و كنار ٥٠ هزار هوادار عاشق خوزستاني به مصاف ذوب آهن رفت.عبدالله ويسي تركيب تيمش را اينگونه و با سيستم ٣-٣-٤ به زمين فرستاد:
فرناندو ده خسوس، محمد طيبي، موسي كوليبالي، عقيل كعبي، دانيال ماهيني، فرشاد سالاروند، ميثم دورقي،حكيم نصاري، فرشاد جانفزا، حسن بيت سعيد و رحيم زهيوي
برانکو ایوانکوویچ هم ترکیب تیمش برای دیدار امروز مقابل راه‌آهن را اعلام کرد.
الکساندر لوبانف، رامین رضاییان، محمد انصاری، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربی استقلال هم یازده بازیکن ابتدایی خود برابر صبا را اینگونه معرفی کرد.
 مهدی رحمتی، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و بهنام برازی

جدول لیگ برتر پیش از شروع بازی های هفته آخر
دقیقه 8/ استقلال خوزستان صفر- ذوب آهن صفر/ پرسپولیس صفر- راه آهن صفر/ صبا صفر-استقلال تهران صفر

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=191107
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما