جمعه 17 اردیبهشت 1395 - 12:48

زیردریایی زرد در بندر لیورپول غرق شد/ هت‌تریک سویا در رسیدن به فینال لیگ اروپا

مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب برگزار شد و تیم های لیورپول و ویارئال و سویا و شاختاردونتسک به مصاف هم رفتند.
لیورپول۳ ویارئال ۰ (مجموع ۳ -۱)
تیم های لیورپول و ویارئال در حالی در آنفیلد به مصاف هم رفتند که بازی رفت در اسپانیا با پیروزی یک بر صفر زیردریایی ها به پایان رسیده بود.
این مسابقه را لیورپول طوفانی آغاز کرد و در دقیقه هفت به گل رسید. پاس فیرمینو در دهانه دروازه برای دنی استوریچ فرستاده شد اما قبل از رسیدن به او بورونو سوریانو ، کاپیتان ویارئال توپ را درون دروازه خودشان زد تا لیورپول یک بر صفر پیش بیفتد. با این گل مجموع دو مسابقه به تساوی یک بر یک کشیده شد.
پس از این گل شاگردان کلوپ یه حملاتشان ادامه دادند و تیم ویارئال نیز چشم به ضدحملات داشت. از اواسط نیمه اول بازی آرام شد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.‌
آتش‌بازی قرمزها
نیمه دوم را هم لیورپول بهتر آغاز کرد و به دنبال زدن گل دوم بود. دقیقه ۶۲ استوریج یک فرصت عالی را برای گشودن دروازه ویارئال از دست داد‌. چند ثانیه بعد استوریج گلزنی کرد. روی پاس عالی فرمینیو ، استوریج تک به تک شد و گل دوم را به ثمر رساند. دقیقه ۷۱ ویکتور رویز مدافع ویارئال با خطا روی لالانا در پشت محوطه جریمه خودی ، با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. فشار لیورپولی ها برای زدن گل سوم بیشتر شد و دقیقه ۷۴ شوت خطرناک فرمینیو به کرنر فرستاده شد. دقیقه ۸۱ لیورپول گل سوم را زد و کار را تمام کرد. در شلوغی محوطه جریمه ویارئال توپ به لالانا رسید تا تیر خلاص را بر پیکر ویارئال بزند. در نهایت لیورپول در مجموع دو مسابقه سه بر یک زیردریایی ها را شکست داد و به فینال لیگ اروپا راه یافت.
سویا  ۳ شاختار ۱ (مجموع 5 -3)
تیم های سویا و شاختار که در بازی رفت در اوکراین به تساوی دو بر دو رسیده بودند ، امشب در اسپانیا به مصاف هم رفتند.
در این مسابقه هم مثل بازی همزمان تیم میزبان خیلی زود به گل رسید. کوین گامیرو دقیقه ۹ روی اشتباه مسلم مدافع شاختار با دروزاه بان تک به تک شد و دروازه حریف را باز کرد. دقیقه ۴۴ شاختار گل تساوی را به ثمر رساند. ادورادو این گل را زد. نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز سویا خیلی زود به گل برتری رسید. بازهم کوین گامیرو برای آنها در دقیقه ۴۷ گلزنی کرد.
دقیقه ۵۹ سویا گل سوم را هم زد. ماریانو روی یک شوت از راه دور محکم توپ را وارد دروزاه شاختار کرد تا تکلیف این مسابقه خیلی زود روشن شود.
در نهایت سویا با پیروزی سه بر یک در این دیدار و پنج بر سه در مجموع دو دیدار ، برای سومین بار پیاپی به فینال لیگ اروپا راه یافت و حریف لیورپول شد.
دیدار فینال لیگ  اروپا 29 اردیبهشت ماه در استادیوم سنت یاکوب پارک بازل سویس برگزار می‌شود.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190440
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما