پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 23:56

گاف پرفسور انتخابات بویراحمد و دنا!

اتفاقا پیشرفت فعلی بیمارستان یاسوج نیز مدیون دولت یازدهم است که علیرغم شرایط بد اعتباری کشور روند تکمیل آن پیشرفت قابل توجهی داشت.

گروه سیاسی – اخیرا فضای انتقادی از دولت یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیران دولت دهم در حال شکل گیری است و بازار انتقادات از دولت روحانی داغ است.

به گزارش «بویر نیوز»، رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در قامت یک منتقد تمام عیار در آمده است و  با انتقاد از روند تکمیل برخی از فضاهای بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به استاندار گفت: آقای استاندار؛ ساخت بیمارستان 200 تختخوابی در استان ما همزمان با بیمارستان بوشهر آغاز شد اما اکنون پس از گذشت سال‌ها از کلنگ‌زنی هر دو پروژه، در استان ما این بیمارستان تا رسیدن به بهره‌برداری به زمان بسیار زیادی نیاز دارد.

وی گفت: در حالی که بیمارستان بوشهر سال‌ها پیش آماده شد و اکنون در اختیار مردم است.

نیکبخت افزود: ساخت این بیمارستان را در زمان ما آغاز کردند و کلنگ آن در حالی بر زمین زده شد که از نظر زمین در مضیقه بودیم و همین مکان را هم با زحمت زیادی به دست آوردیم.

وی افزود: در دولت گذشته ما این کار را انجام دادیم اما اکنون نوبت شماست که آن را تکمیل کنید و برای ان پارکینگ در نظر بگیرید.

اما سخنان نیکبخت در حالی مطرح می شود که چند نکته مهم برای مردم مغفول مانده است.

 بیمارستان شهدای خلیج فارس واقع در شهرستان بوشهر بیمارستانی است آموزشی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ۲۸۰ تخت ثابت که در سال ۱۳۹۱در زمینی به مساحت ۶۷ هزار مترمربع و زیربنای بیش از ۶۴ هزار مترمربع تاسیس گردید. این بیمارستان که یکی از پیشرفته ترین مراکز درمانی ایران است در تاریخ ۱۳۹۱/۰۸/۲۱ توسط معاون ریاست جمهوری و وزیر بهداشت وقت افتتاح گردید.

حال آقای نیکبخت باید پاسخ دهند چگونه بیمارستان بوشهر که مجهزتر و پیشرفته تر از بیمارستان یاسوج بود در دولت دهم و سال های فراوانی این دولت کلنگ زنی و در مدت کوتاهی به بهره برداری رسید اما بیمارستان یاسوج کمترین پیشرفت فیزیکی ممکن را در آن دوران داشت!

یقینا این موضوع از ضعف مسئولان و مدیران نشات می گرفت که نتوانستند پا به پای همتایان بوشهری خود برای بیمارستان یاسوج اعتبار کسب کنند و آن را تکمیل نمایند و به بهره برداری برسانند.

اتفاقا پیشرفت فعلی بیمارستان یاسوج نیز مدیون دولت یازدهم است که علیرغم شرایط بد اعتباری کشور روند تکمیل آن پیشرفت قابل توجهی داشت.

از طرفی چرا مسئولان وقت بجای پاسخگویی به این مهم که چرا در آن زمان امکانات جانبی از جمله پارکینگ را پیش بینی نکردند و در موقعیتی نه چندان مناسب این بیمارستان را مکان یابی کردند که حالا در قامت مدعی برآمده اند و برای بی برنامگی خودشان هم دست پیش گرفته اند و اکنون به این فکر افتاده اند که بیمارستان پارکینگ لازم دارد!

هر چند امیدواریم تلاش مسئولان به سرانجام برسد و بیمارستان یاسوج در اختیار مردم قرار گیرد اما باید بیشتر آرزومند باشیم که مسئولان بجای پذیرش اشتباه خودشان حداقل در قامت طلبکار برنیایند!

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190379
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. طرفدار موسوی گفت:

    بالی بخت پروفسور

  2. یاسوج گفت:

    دولت یازدهم گپ مفته

  3. ایمان گفت:

    احسنت بر گروه سیاسی بویرنیوز. خب جوابش دایی

  4. سی سخت گفت:

    آخ سی ای پروف

  5. احمد گفت:

    دکتر اول زمینل دور بیمارستان رو خرید واسه خودش بعد قرار داد رو امضا کرد ، دلیلش اینه که پارکینگ نداره

  6. ارشد برق گفت:

    ایشون هنوز جوگیر انتخابات هستن…

  7. دلسوز انقلاب گفت:

    جناب دکتر با این حرفا میخاد بگه که من هم هستم ای وای بر ما

  8. جوزاری گفت:

    جناب دکتر در همان بلوار بیمارستان چندتا آسمان خراش و زمین با متراژ بالا داری به خاطر خدا وخمس ویا هدیه جهت پارکینک واگذار کن

  9. همشهری گفت:

    دوستان عزیز ایشان بحثی در مورد این دولت یا دولت قبلی نکردند. صرفا از استاندار محترم خواستند که پیگیر بودجه و نهایی شدن پروؤه بیمارشتان باشد و گفتند بیمارستان بوشهر چند سال پیش افتتاح شده است. یکی از مدیران حوزه استانداری این بیمارستان مشکل دارد و پارکینگ ندارد آقای دکتر نیکبخ هم گفتند ما بیمارستان را با هزاران دردسر زمینش را پیداکردیم و کارش را شروع کردیم زیرا میخواستند ساختمان این بیمارستان را در جاده شیراز در مکان فعلی دانشگاه آزاد بزنند گیر آوردن این زمین در آن زمان هم دردسرهای زیادی داشت. شما پارگینگ آنرا پیگیری کنید. بنظر شما این چه ربطی به احمدی نژاد و روحانی دارد؟

  10. مطلع گفت:

    احسنت بر پاسخ روشن، منطقی و مستدل بویرنیوز.
    دقیقا داستان همین بوده. ایشون با فرار به جلو سعی کرده که ضعف و کم کاری خودش و همدستانش را گردن دولت جدید بیندازد! بیمارستان بوشهر در زمان همون دولت شروع و تمام شد اما الان با این قیمت نفت نمی شه انتظار اعتبارات عمراني داشت.
    کاش جناب نیکبخت بی حساب و کتاب صحبت نمی کرد. البته مردم خوب تشخیص می دهند که حق و حقیقت کجاست و در انتخابات اخیر هم جواب مشخصی به ایشون دادند که در رقابت با چهار کارشناس پنجم شد جناب پروفسور!!!!!!

  11. ناشناس گفت:

    فقط حرف،پس کو عمل بیمارستان تا 10 سال دیگه هم راه انداز ینمیشه با این اوصاف سی سال پیش زمین بیمارستان خریداری کردن خخخخخخخخخ

  12. پروفسور گفت:

    پروفسور كوتاه بيا 

  13. محمد گفت:

    برادرتحليل گر دولت اقاي روحاني داره ميره داخل سه سالگي   بنده خونمون دولت اباد هست ومسير کاراينجانب ازجلو همين بيمارستان ردميشه وبيمارستان تواين سه سال پيشرفت خيلي کمي کرده واقعا جاي تاسف داره سه سال که زمان کمي نيست ،،

  14. محمد گفت:

    اعتبار اولیه ی بیمارستان بوشهر ویاسوج با هم بوده بعد از خرید زمین وفنداسیون دکتر نیکبخت رفت
    کاشان وکرمانشاه اینجا که نبود کار را ادامه دهد آیا مسوولین بعدی وظیفه نداشتند وندارند کار را ادامه دهند فقط به دنبال توجیه وفرافکنی باشند 

  15. ناشناس گفت:

    کلا دکتر نیکبخت عادتش هست که با بی دقتی یه چیزی می گه. و الا خودش همه میدونن که الان وضع بودجه کشور اونقدر خرابه که امکان پیشرفت پروژه عمرانی بزرگی مثل بیمارستان نیست. ولی در دوره خودشون هم متاسفانه نتونستن پا به پای جاهای دیگه مثل بوشهر کار را پیش ببرند. اینکه دیگه از استاندار پرسیدن نداشت.

  16. جواب محمد گفت:

    جناب محمد فکر نمی کنی خود ایشون دنبال فرافکنی هست. آخه مردم حاج زارعی را انتخاب کردند و ایشون اصلا رقیبی نبود نفر پنجم شد و حالا شده مدافع حقوق مردم یعنی!!
    استاندار و دیگر مسولین کار خودشون را صدبرابر بیشتر از نیکبخت بلدند و نیاز به عرض اندام و خودنمایی کسی نیست دوست عزیز.

  17. ناشناس گفت:

    عزیزان بویرنیوز دستتان درد نکنه بابت روشنگری.
    ولی از نفر پنجم انتخابات بویراحمد و دنا بیش از این انتظار نداشته باشید.

  18. سحر گفت:

    دکتر د بسه
    کرو جون خوت کوتاه بیو

  19. humanity گفت:

    واقعا دكتر نيكبخت از انسانهاي نيك و توانمند استان ميباشند،متاسفيم كه بينش و قضاوت بعضي سطحي ميباشد.

  20. مطلع مهرياني گفت:

    واقعا بدا به حال بويراحمد و دنا كه شخصي چون دكتر نيكبخت وكيلشان در مجلس نشد .

  21. ناش گفت:

    درود بر دکتر

  22. رها گفت:

    اولا دکتر یک سال بعد از کلنگ زنی(فک کنم سال88) با پیشرفت 40 درصدی از استان رفت
    ثانیا: دکتر زمان دولت دهم داشت دانشکاه کرمانشاه رو به تیپ 1 تبدیل می کرد یا کاشان رو به تیپ 2 شما و مسئولان محبوبتان چکار می کردید
    ثالثا: مسئول محترم سایت کی تا حالا ملانقطه ای شدن حالا گیرم که سال 91 آقای خادمی نبودن هیچ مسئول دیگری هم اون زمان نبودن که ما به یک سوم بوشهر برسیم, چهار سال قبلش که دکتر رفت تا اون زمان کسی نبود؟.
    رابعا”:منظورتون اینه که دولت یازدهم تو تحریمه؟ آها گرفتم… ولی دوست من اینو هم بگین که گچساران بیمارستان قبلیش رو آقای تاج گردون افتتاح کرد. آلان مجوز و بودجه یه بیمارستان دیگه با 150 تخت رو گرفته(مازاد بر ظرفیتش) این از عدم مدیریت و عدم عدالت کدوم دولت بود خامسا: زمین برای پارکینگ طبقاتی وجود دارد دولت محترم اقدام کند. و در آخر: من جای دکتر بودم هرگز کاندید نمیشدم آخه شان اجتماعی نداره یا پول نداره محترم نیست ارتباط اجتماعی نداره قدرت نداره لا اقل میرفت جایی که قدرش رو بدونن, نه اینجا که محض رضای داروغه ملا را به فلک ببندند.

    دوست من همگی نسبت به آینده این شهر مسولیم به جای سرمون رو بکنیم زیر برف شخصیتهای متخصص و منتقد استان رو ترور کنیم اونا رو همراهی کنیم
    بی شک این روحیه ما روزی خود پرفسور رو مورد حمله قرار خواهد داد اگر عملکردشون منفی باشن.

    امیدوارم مسئول محترم سایت انتقاد بنده را نشر دهند.

  23. ناشناس گفت:

    اخ سي پروفسور ايما
    هممممم!!!

  24. روزبه گفت:

    جناب محمد هم نماینده مردم و هم مسولین شبانه روز پیگیر هستند ولی وضع بودجه مملکت و افت قیمت نفت را نمی شه کاریش کرد. اینکه از دیگران سوال کردن نداره مگر به قصد خود نشان دادن باشه.

  25. زمين گفت:

    زمين بيمارستان اهدائي است وبايد نام ان به نام شهداي دولت اباد كه حق اب وخاك دارند نامگذاري شود لطفا پيگيري فرمائيد

  26. زمين گفت:

    زمين اهدايي است وبايد بيمارستان داراي پاركينگ باشد وبه نام شهداي دولت اباد نام گذاري شود

  27. مازیار گفت:

    تا قبل از شروع به کار دولت یازدهم این بیمارستان حدود 70 درصد بیشرفت کاری داشته حالا برا این بیمارستان یه نمایی زدند گفتند توی دولت یازدهم از 40به 85درصد بیشرفت داشتیم که البته دروغی محض است که انتظاری بیش نداریم از دولت راستگویان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  28. ناشناس گفت:

    ا- حالا اگه سال 91 جناب استاندار نبودهیچ مسئول دیگه ای هم نبود
    2- پرفسور سال 87 از استان رفت, جای سواله چرا شما نمینویسین این 5 سال بعد از رفتن ایشون کسی نبود(من تا یادمه از زمان رفتن ایشون همون اسکلت بوده و هست). 3- تو این چند سال تحقیق بفرماین برا کاشان و کرمانشاه چکار کرد هر کدوم از دانشگاه ها رو یک تیپ ارتقاء داد.
    ولی موکلاتون(مسئولین استان) برا مردم چکا کردن. 4- جای تاسفه که شما به جای نقد مسولان فعلی منتقداشون رو مورد حمله قرار می دهید(بت شدن برا هیچ مسئولی درست نیست).
    5- احتمالا منظور شما ضعف اقتصادی دولت یازدهمه و این رو توجیحی می دونین بر عملکرد ضعیف مسئولین بویراحمد, کافیه یه تحقیق کنین که میزان نیازمندی گجساران رو بسنجین چرا بیمارستان قبلی گچساران افتتاح شده و حالا مجوز یه بیمارستان جدید با بودجش گرفته شده اون هم 150 تخت خوابی و توی دولت کنونی.اینه عدالت مسولین ما , 6- شهرداری یاسوج پارکینگ نداره , دوران پارکینگ صحرایی توی مرکز شهر که نیست زمین برا پارکینگ طبقاتی توی حیاط بیمارستان مهیاست مسئولین محترم بسم الله بگن… ا
    . لطفا نظر بنده رو نشر بدهید,

  29. باقر گفت:

    شعور و سواد برداشت از سخنان جناب پرفسور متفاوته

دیدگاه شما