چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 22:09

سخنان مهم اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمدی در جمع سران اصلاحات کشور پیرامون مجلس دهم و ریاست عارف (+گزارش تصویری)

شب گذشته سران اصلاحات کشور دورهم جمع شدند و به تحلیل فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداختند.

به گزارش «فصل امید»، در این دیدار که با حضور همه بزرگان اصلاح طلب کشور برگزار شد، بحث ریاست آینده مجلس نیز پیش کشیده شد.

13952158 (3)

غلامحسین رهبرنیا فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمد نیز که در این دیدار حضور داشت پیرامون ریاست آینده مجلس گفت: با توجه به شناحتی که از آقای عارف وجود دارد و اعتماد مردمی به لیستی که وی سرلیستی آن را بر عهده داشت شایسته ریاست بر مجلس دهم است.

رهبرنیا افزود: رای بیسابقه مردم تهران در دور اول انتخابات که منجر به آرای بالای لیست اصلاح طلب و یک مرحله ای شدن انتخابات در این حوزه انتخابیه شد و همچنین حماسه مردم در انتخابات دور دوم گواه این موضوع است که آقای عارف شایستگی ها و معیارهای موردنظر ملت را دارد.

غلامحسین رهبرنیا با تاکید بر اینکه مردم به افراط و تفریط در انتخابات نه گفتند، تصریح کرد: علیرغم اینکه بسیاری از چهره های مطرح اصلاح طلب نتوانستند در عرصه انتخابات حضور یابند اما ملت با آگاهی به لیست امید اعتماد کردند که پیام های متعددی دارد و باید توسط رسانه ها و کارشناسان سیاسی تفسیر شود تا این راه ادامه یابد.

وی با تمجید از هوش و آگاهی ملت ایران بخاطر اعتماد به لیست امید بیان داشت: این اعتماد بسادگی به دست نیامده و پاسخ آن باید با منطق مداری و خدمت رسانی از سوی نمایندگان ملت پاسخ داده شود.

رهبرنیا پیرامون ریاست آینده مجلس بیان داشت: علیرغم اینکه آقای لاریجانی در بحث برجام و برخی موارد همکاری خوبی با دولت تدبیر و امید داشته اند اما بازهم باید مجلس به دست اصلاح طلبان سپرده شود چرا که معتقدیم خواست و رای مردم این بوده است.

وی تاکید کرد: آقای عارف حتی اگر یک رای هم داشته باشد باید برای ریاست مجلس کاندیدا شود چرا که اکنون که ملت راه را باز کرده است اصلاح طلبان نباید میدان را خالی کنند و با تحلیل چینش مجلس با امید زیادی می توان متصور شد که راه برای ریاست آقای عارف باز است.

وی در پایان گفت: اکنون ملت بزرگ ایران امید را انتخاب کرده است و ما اصلاح طلبان نباید اجازه دهیم این امید به یاس مبدل گردد و بار سنگین که ملت بر دوشمان گذاشته است را باید به بهترین نحو در شان این ملت حماسه ساز پاسخ دهیم.

گفتنی است؛ در این نشست کمیته ۱۱ نفره ای برای تحلیل انتخابات مجلس دهم تشکیل شد که غلامحسین رهبرنیا  فعال سیاسی اصلاح طلب کهگیلویه و بویراحمدی به عضویت آن درآمد.

13952158 (1) 13952158 (2)  13952158 (4) 13952158 (5) 13952158 (6)

 منبع: فصل امید
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190315
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما