چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 18:55

انتقاد تند نامزد انتخابات بویراحمد از استاندار؛ حالا نوبت شماست!

نیکبخت افزود: ساخت این بیمارستان را در زمان ما آغاز کردند و کلنگ آن در حالی بر زمین زده شد که از نظر زمین در مضیقه بودیم و همین مکان را هم با زحمت زیادی به دست آوردیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از روند تکمیل بیمارستان بزرگ یاسوج و این همه تأخیر در ساخت آن نگرانند.

به گزارش بویرنیوز، ظهر امروز نشست خیرین سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و مسئولان استانی و خیرین حوزه سلامت برگزار شد.

در این نشست که هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را در زمینه‌های مختلف از جمله چگونگی کمک خیرین به حوزه سلامت استان بیان کردند نوبت به عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه رسید.

محمدرضا نیکبخت اظهار کرد: در کل کشور بیش از 10 هزار نفر خیر حوزه سلامت داریم که 90 درصد آن‌ها پزشک نیستند.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: پزشکان به هر صورت در کارهای خیر حوزه سلامت وظیفه سنگینی بر عهده دارند و نقش آن‌ها بسیار پررنگ است.

این پزشک کهنه‌کار کهگیلویه و بویراحمدی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد به تنها چیزی که در راستای نهادینه کردن فرهنگ کمک به حوزه سلامت نیاز داریم فرهنگ‌سازی است که باید همه دستگاه‌های فرهنگی و فرهنگ‌ساز در این امر مشارکت داشته باشند.

رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با انتقاد از روند تکمیل برخی از فضاهای بیمارستانی در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به استاندار گفت: آقای استاندار؛ ساخت بیمارستان 200 تختخوابی در استان ما همزمان با بیمارستان بوشهر آغاز شد اما اکنون پس از گذشت سال‌ها از کلنگ‌زنی هر دو پروژه، در استان ما این بیمارستان تا رسیدن به بهره‌برداری به زمان بسیار زیادی نیاز دارد.

وی گفت: در حالی که بیمارستان بوشهر سال‌ها پیش آماده شد و اکنون در اختیار مردم است.

نیکبخت افزود: ساخت این بیمارستان را در زمان ما آغاز کردند و کلنگ آن در حالی بر زمین زده شد که از نظر زمین در مضیقه بودیم و همین مکان را هم با زحمت زیادی به دست آوردیم.

وی افزود: در دولت گذشته ما این کار را انجام دادیم اما اکنون نوبت شماست که آن را تکمیل کنید و برای ان پارکینگ در نظر بگیرید.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: در یک کلام بگویم که وضعیت فضاهای بیمارستانی در استان ما نامناسب است و به هیچ وجه جوابگوی طرح تحول سلامت نیست.

نیکبخت بیان کرد: مردم از بیمارستان‌های استان به خصوص در یاسوج عاصی شده‌اند و همواره از ما در کوچه و خیابان سراغ وضعیت ساخت بیمارستان 200 تختخوابی را می‌گیرند.

وی گفت: فضا برای حضور بیمار در بیمارستان‌ها وجود ندارد و همین موجب نگرانی مردم شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190306
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احسان جهانبازیان گفت:

    .زمانی که کلنگ این بیمارستان زده شد چرا خودتون و هم ردیفانتان که در راس بودید با پول هنگفتی که در اختیارشان بود کاری نکردید چرا فقط قصدتون خراب کردن دولت تدبیر و امید هست چرا حرفی از دولتی که شما و دوستتان استاد اخلاق حامیش بودید نمیزنید؟؟؟؟؟

  2. حسینب گفت:

    آقای عزیز ایشان دارویاز است نه پزشک کهنه کار. 

  3. حسیم گفت:

    خوب میگوید کجا دولت تدبیر کار کرده سه سال است یم پروژه تکمیل کرده واقعا این دولت ضعیف ترین دولت دوران بوده است احسن بر پرفسور

  4. ناشناس گفت:

    کسی که توانست اعتبار اولیه ان را بگیرد شهریار حسینی مدیر کل مسکن و شهرسازی بود که ایشان یک اصلاح طلب بود اعتبار اولیه مربوط به زمان خاتمی بود

  5. ناشناس گفت:

    احسنت به پرفسور حرف دل مردم را زده است واقعا که مردم عاصی شدند 

  6. ناشناس گفت:

    وضعیت بهداشت و درمان خوب نبست باید فکرب کرد

  7. همکار گفت:

    دوست داروساز انتخابات تمام شده!!!!

  8. بویراحمد ووووووو دنا گفت:

    حداقل در دولت قبل درصد بالایی از کار ساخت بیمارستان انجام گرفته بود چرا بعد از 3 سال هنوز پیشرفت خاصی نداشته است خواهشا احساسی اظهار نظر نفرمایید دوستان.

  9. ناشناس گفت:

    جناب داروساز سوء مدیریت زمان شما و همدستانتان چه مصیبت ها که درست کرد که یکی از شاهکاراتون همین بیمارستان با صد تا نقص در نقشه  و عدم پیش بینی پارکینگ بوده. حالا موضوع خرید زمین های نزدیک بیمارستان توسط خواص هم بماند!

  10. موردراز گفت:

    درود بر دکتر نیکبخت 

  11. مهیار گفت:

    واقعا شایسته مجلسی

  12. در جواب احسان جهانبازیان گفت:

    تا حالا رفتی بیمارستان امام بخش اتفاقات اطفال؟؟؟در زمان دکتر نیکبخت تو یکی دوسال خیلی خوب پیشرفت کرد،چرا بیمارستان بوشهر تکمیل شده ولی مال ما هنو 55درصد پیشرفت فیزیکی داره؟؟؟؟این نشون از چیه؟؟

  13. بی طرف گفت:

    این هم از عملکرد دکتر چمن چه کار برای علوم پزشکی کرده به غیر از شعار

  14. پیرو ولایت گفت:

    با سلام خدمت عزیزان،  انصافا خود دکتر نیکبخت میلیاردر هستن و اگه واسه مردم ناراحتن میتونن مانند خیرین بقیه هزینه بیمارستان رو تامین کنند ،البته برای رضای خدا

  15. ناشناس گفت:

    دىدى هداىتخواه گولت زد .تا ابدت رنگ مجلس رونمىبىنى فقىر

  16. ناشناس گفت:

    گپ پىک تىت مجلس نىبىنه فقىر

  17. زيبا ولي زشت گفت:

    اگر خيلي به فكر هستيد مثل دكتر ملك حسيني و دكتر سامان نيك اقبال از درآمد ماهيانتون براي كمك به مردم وقف كنيد. گر چه درآمد داروخانه شما بيش از درآمد اين دو عزيز هست. پس به جاي شعار و حرف، بهترِ عمل كنيد. اگر هم عمل نمي كنيد، لطفا احترامِ خود را نگه داريد . 

  18. م گفت:

    واقعا دکتر نیکبخت حرف حق رو زدن مردم عاصی شدن…..درود بر دکتر نیکبخت 

  19. هم استانی گفت:

    آقای پرفسور شما که گفتید بیمارستان بوشهر و یاسوج همزمان کلنگشان به زمین زده شد و بیمارستان بوشهر در زمان احمدی نژاد افتتاح شد این ضعف خودتان را می رساند عوام فریبی بس است. چه ربطی به دولت تدبیر و امید دارد.

  20. مهدی گفت:

    درود بر استاد بزرگوار نیکبخت

  21. بویراحمد گفت:

    درود بر دکتر نیکبخت

  22. همکار داروساز گفت:

    جناب نیکبخت فقط تبلیغاتی و بدون دقت کارشناسی در همه چیز اظهار نظر می کنن و الا همه می دونیم که بدترین دوره مدیریت علوم پزشکی در زمان خود ایشون بود که بهداشت و درمان استان ما از همه عقب تر بود.

  23. ع. کشاورز گفت:

    درود خدا بر استاد  دکتر چمن عزیز که با علم و اخلاق سرآمدش توانست اینهمه پیشرفت در بهداشت و درمان و آموزش و پژوهش استان ما ایجاد کند.

  24. واقع بین گفت:

    حرف زدن آسونه جناب نیکبخت
    بیمارستان بوشهر زمان  همون دولت دوستان خودتون تموم شد. شما باید جواب بدید که چرا این بیمارستان را تموم نکردید همه می دونن که با نفت 28 دلاری پروژه های عمرانی کشور تعطیل شده. این که دیگه سوال از استاندار نداره؟!

  25. کارشناس درمان گفت:

    فقط به این چند قلم کار مدیریت دکتر چمن نگاه کنید و اون را با دوران پسرفت و در جازدن دوره دکتر نیکبخت مقایسه کنید:
    – تهیه دو دستگاه ام آر آی
    – تهیه دو دستگاه سی تی اسکن
    – احداث دو تا کلینیک  تخصصی بالینی و یک کلینیک تخصصی دندانپزشکی
    – ساخت دهها خانه بهداشت و مرکز درمانی
    – آغاز ساخت ساختمان دانشکده بهداشت
    – دو مجتمع عالی سلامت در شهرستانها
    – راه اندازی رشته تخصصی جراح عمومی و زنان 
    و دهها خدمت دیگر
    پیشرفت دانشگاه در زمان دکتر چمن بسیار بسیار بالاتر از همه دوره های گذشته بوده .

  26. ن گفت:

    قضای نیکبخت من سرتو

  27. در جواب بی طرف گفت:

     دانشگاه علوم پزشکی فقط در زمان دکتر چمن توانست اونهمه متخصص جذب کنه بروید ببینید قبلا برای چه کارهای ساده مجبور به شیراز رفتن بودیم.
    بیمارستانهای ورشکسته استان را دکتر چمن تجهیز کرد.
    کنگره بین المللی در یاسوج فقط کار شخص بزرگی مثل دکتر چمن بود.

  28. دانشجو گفت:

    بیمارستان یاسوج هیچ.بیمارستان گچساران چی که نیروهاشو یکساله  ازمون استخدامی دادن و کارای گزینشو انجام دادن ولی هنوز خبری نیست در صورتی که بقیه استانا نیروها شروع بکار کردن. بازم بگو احسنت دکتر چمن.بیشتر کاراش تبلیغاته

  29. پرستار امام سجاد گفت:

    در همین صفحه بویرنیوز مصاحبه دکتر وفایی را بخونید تا ببینید که نیکبخت و گروهشون چی تحویل بعدیها دادن. 

  30. بیمارستان گچساران گفت:

    جناب دانشجو! که یقینا دانشجو نیستی
    اون بیمارستان مال شرکت نفت هست. اونها دارن می سازن. اگه تموم نشده تشریف ببرید از نماینده محترمتون اعتبار بگیرید ککای جونی! 

  31. پرستار شهیدرجایی گچساران گفت:

    دوست گچسارانی که گفته چرا بیمارستان گچساران تموم نشده.
    هیچ ربطی به مدیریت علوم پزشکی استان نداره. بروید از شرکت نفت گچساران و نماینده میرشکارتون بپرسید که چرا تموم نشده!!

  32. محمد اسكندري گفت:

    تصويب ساخت بيمارستان و كلنگ زني اون با دكتر نيكبخت بود
     ٦ ماه بعدش رفتن واسه رياست دانشگاه علوم پزشكي كاشان

دیدگاه شما