چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 13:04

آغاز پرداخت تسهیلات یارانه‌دار برای اشتغال جوانان در سراسر کشور

رئیس بنیاد مستضعفین، گفت: پرداخت تسهیلات یارانه‌دار به جوانان جویای کار آغاز شده است.

رئیس بنیاد مستضعفین گفت: پرداخت تسهیلات یارانه‌دار به جوانان جویای کار آغاز شده است.

به گزارش بویرنیوز،  محمد سعیدی‌کیا ظهر امروز د‌ر آئین واگذاری هزار سند بنیاد علوی به مردم زرنه شهرستان ایوان اظهار داشت:‌ استان ایلام یادآور خاطرات دوران دفاع مقدس بوده و هر وقت که به ایلام سفر می‌کنم یاد رشادت‌ها، فداکاری‌های و ایثار مردم این استان تازه می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفین گفت: مردم این استان در دوران دفاع مقدس در مناطق اطراف شهر و در دامن کوه‌ها زندگی کرده و در برابر بمباران و موشک‌باران رژیم بعثی به دامن کوه‌ها پناه برده بودند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس زندگی در استان ایلام جاری بود و مردم با فداکاری و رشادت در برابر تجاوز رژیم بعثی ایستادگی کردند و جان خود و عزیزانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، ادامه داد: استواری و پابرجایی مردم ایلام در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و این وظیفه مسئولان امر را در ارائه خدمات مردم این منطقه سخت‌تر می‌کند.

این مسئول اضافه کرد:‌ سفر امروز به استان ایلام و شهر زرنه با هدف واگذاری یک‌هزار اسناد مالکیت بنیاد علوی به مردم منطقه بوده که از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مدارک مربوط به اراضی مردم به خود آنان واگذار می‌شود.

سعیدی‌کیا تصریح کرد:‌ مقدمات واگذاری این اسناد به مردم از سوی بنیاد مستضعفان و همچنین استانداری ایلام و اداره کل ثبت اسناد استان ایلام فراهم شده و امروز به صورت نمادین بخشی از این اسناد به مردم واگذار می‌شود و در مجموع یک هزار فقره سند طی روزهای آینده آماده واگذاری به مردم زرنه می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفین گفت:‌ امیدوارم این اسناد مبارک مردم منطقه بوده و بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند و این کوچک‌ترین خدمتی است که از سوی بنیاد مستضعفان به مردم منطقه انجام شده و برنامه‌های دیگری نیز برای رفع محرومیت از چهره زرنه در دستور کار بنیاد مستضعفان قرار دارد.

وی با ارشاره به اینکه با استاندار ایلام نیز تفاهمنامه‌ای به امضا رسیده و قرار است در قالب این تفاهمنامه تسهیلات یارانه‌دار برای مشاغل و کسب و کار کوچک در نظر گرفته شده که به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد، ادامه داد: امیدواریم با توجه به وجود نیروهای تحصیلکرده و جوان جویای کار در منطقه تسهیلات یارانه‌دار در اختیار آنان قرار گرفته تا بتوانند از مزیت این وام‌ها به شغل مورد نظر خود دست یابند.

سعیدی‌کیا تصریح کرد:‌ بنیاد مستضعفین درصدد است با افزایش یارانه تسهیلات زمینه رونق کسب و کار را در استان ایلام و دیگر مناطق کشور فراهم کرده تا جوانان جویای کار بتوانند صاحب شغل پایدار شوند.

رئیس بنیاد مستضعفین، گفت: پرداخت تسهیلات یارانه‌دار به جوانان جویای کار آغاز شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190303
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما