چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 9:33

فرماندار بویراحمد: با افزایش نرخ کرایه تاکسی ها مخالفم

هر گونه افزایش قیمت روال قانونی خود را باید طی کند و تاکنون در این باره مجوزی صادر نشده است و افزایش قیمت منوط به طی روال قانونی و تائیدیه فرمانداری است.

گروه اجتماعی – فرماندار شهرستان بویراحمد هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ و اتوبوس را منوط به طی مراحل قانونی و تایید نهایی فرمانداری دانست و گفت: با افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر یاسوج مخالفم.

سیدمحمدکاظم نظری صبح امروز در گفتگو با «بویر نیوز»، در پاسخ به سوالی در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها که مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج اعلام کرده بود، بیان داشت: تاکنون مجوزی مبنی بر تائید افزایش نرخ کرایه تاکسی های شهر یاسوج امضا نشده است و هرگونه افزایش کرایه تاکسی در این شهر غیرقانونی است.

وی بیان داشت: هر گونه افزایش قیمت روال قانونی خود را باید طی کند و تاکنون در این باره مجوزی صادر نشده است و افزایش قیمت منوط به طی روال قانونی و تائیدیه فرمانداری است.

نظری با بیان اینکه سیاست دولت افزایش نرخ خدمات عمومی نیست، تاکید داشت: با توجه به اینکه قیمت سوخت افزایشی نداشته است اگر قرار بر افزایش قیمت باشد باید کارشناسی شود و دلایل آن بررسی شود.

وی افزود: بر اساس سیاست های دولت تدبیر و امید با این اقدام مخالفت خود را اعلام کرده ایم و ضمن احضار مسئولان مربوطه، مکاتباتی در این خصوص صورت گرفته است تا مانع از افزایش غیرقانونی قیمت ها شود.

فرماندار بویراحمد در پایان خواستار شد: مسئولان قبل از نهایی شدن موضوعات از طرح آن در رسانه ها پرهیز کنند و دستگاههای نظارتی بر رعايت نرخ هاي مصوب کرايه تاکسي اهتمام ورزند.

به گزارش «بویر نیوز»، دو روز قبل سجاد بهرامی مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری یاسوج گفته بود: نرخ کرایه‌های تاکسی در یاسوج افزایش یافت و تاکسی‌ها باید برچسب کرایه‌های جدید شده را بر روی تاکسی خود نصب کنند.

وی با اشاره به روند افزایش نرخ کرایه گفت: افزایش نرخ کرایه بعد از تأیید فرمانداری و ابلاغ شورای شهر اجرایی می شود.

گفتنی است؛ افزایش نرخ کرایه تاکسی های شهری باید به تأیید فرمانداری برسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190270
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. طرفدار گفت:

    احسنت بر فرماندار

  2. احسان جهانبازیان گفت:

    جناب نظری از دیروز تاکسی ها شروع به اخذ کرایه جدید کردند

  3. دنا سرفراز گفت:

    با سلامخدمت دکتر نظری عزیز درسته افزایش قیمت سوختی نداشتیم ولی یه هفته مثل ما راننده تاکسی بشید تا ببینید چقدر قیمت قطعات خودرو بالا هست اگر یه جای ماشین خراب بشه باید یه هفته کار کنیم تا جبران خرابی یه روز ماشین بشود

  4. یاسوج گفت:

    باسلام به آقای فرماندار..کرایه های تاکسی ها دو روز رفته بالا وبه هرراننده تاکسی بگیی میگن که تاکسیرانی گفته.تاکسیرانی هم قیمت رو چاپ کرده ومهر زده ونصب کردن به شیشه ها.این کرایه ها برای شهر یاسوج که خیابانها مسافتی ندارن  زیاد هست.لفطا رسیدگی فرمایید,

  5. بویراحمد گفت:

    کرایه تاکسی چراباید گران بشه مگه بنزین گرون شده که کرایه تاکسی گرون بشه

دیدگاه شما