چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 - 8:27

تولید ۱۰ فیلم کوتاه و مستند در حوزه هنری

سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید ۱۰ فیلم کوتاه، مستند، داستانی و انیمیشن در حوزه هنری این استان خبر داد و گفت: تولید این آثار از مهمترین برنامه‌های واحد هنری استان در سال جاری است.

محمدشریف اسلامی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد نمایش حوزه هنری یاسوج در سال جدید علاوه بر تولید نمایش جهت اجرای عمومی و شرکت در جشنواره‌های معتبر، سه روز در هفته با اجرای برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های‌ هفتگی هنرجویان و علاقمندان به تئاتر را تحت پوشش خود قرار می دهد.

سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تفاوت بازیگری در شیوه‌های مختلف به ویژه سیستم استانیسلاوسکی و برشت در روزهای دوشنبه، نمایشنامه‌خوانی و تحلیل نمایشنامه‌هایی که خوانش می‌شوند در روزهای چهارشنبه و پخش فیلم نمایش‌های معتبر و حرفه‌ای ایران و جهان در روزهای شنبه از ۱۶ تا ۱۸ عصر از برنامه‌های حوزه هنری واحد نمایش است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف جذب جوانان مستعد و علاقمندان و همچنین تولید آثار ارزشی منطبق با سیاست‌های حوزه هنری و نگاه ویژه به آثار بومی و آیینی برگزار می‌شود، ضمن اینکه در آینده کارگاه نمایشنامه‌نویسان مجرب برگزار می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: طی هفته‌های آینده فراخوان جهت چاپ نمایشنامه‌های نمایشنامه‌نویسان بومی و آثار حرفه‌ای این استان برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید فیلم انیمیشن «تنگ بلور» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: تولید ۱۰ فیلم کوتاه، مستند، داستانی و انیمیشن یکی از مهمترین برنامه‌های واحد هنرهای تصویری در سال جاری است.

وی اضافه کرد: فیلم انیمیشن تنگ بلور از محصولات واحد هنرهای حوزه هنری استان به نویسندگی و کارگردانی علی محمدی در ۱۰۰ ثانیه و به صورت سه بعدی تهیه شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190262
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما