سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 12:47

کارگاه سد چم شیر گچساران در آستانه تعطیلی

  300 نفر از کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر گچساران در اعتراض به عدم پرداخت 5 ماه حقوق خود مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

یکی از کارگران داشت: 5 ماه بوده که حقوق ما پرداخت نشده و امروز به همراه جمعی از کارگران در مقابل فرمانداری برای مشخص شدن وضعیت خود تجمع کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: ما از این وضعیت خسته شده‌ایم و انتظار داریم که مسئولان وضعیت ما را درک کنند و پیگیر مشکلات ما کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر گچساران باشند.

این کارگر گفت: علاوه بر عدم پرداخت حقوق 5 ماه ما، متأسفانه عیدی ما هنوز پرداخت نشده است که مسئولان باید مشکل ما کارگران را برطرف کنند.

یک کارگر دیگر شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر گچساران اظهار داشت: 300 کارگر در این شرکت مشغول به کار بوده و دستمزد ما از آذرماه تاکنون پرداخت نشده است.

وی افزود: متأسفانه علاوه بر عدم پرداخت حقوق خود در 5 ماه گذشته و همچنین عدم پرداخت عیدی، سالی یک بار به ما لباس ایمنی می‌دهند و در بحث مرخصی رفتن نیز ما مشکلات زیادی داریم.

این کارگر بیان کرد: انتظار داریم که مسئولان به کمک ما بیایند و مشکل ما را برطرف کنند و پیگیر پرداخت حقوق و مطالبات ما باشند.

مشکل پرداخت حقوق کارگران را برطرف می‌کنیم/ تلاش برای عدم تعطیلی کارگاه

فرماندار گچساران با اشاره به مشکلات کارگران شرکت حفاری ژئو تکنیک سد چم‌شیر این شهرستان اظهار داشت: به دلیل عدم نقدینگی حقوق کارگران این شرکت 5 ماه بوده که پرداخت نشده است.

عبدالرحیم رحیمی گفت: به دلیل وجود برخی مشکلات همچون نبود نقدینگی و کمبود منابع، پیمانکار قادر به ادامه کار نیست.

وی با اشاره به مشکلات این شرکت، بیان کرد: عدم نقدینگی سبب شده که کارگاه در آستانه تعطیلی قرار بگیرد.

فرماندار گچساران عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا هم حقوق کارگران در 5 ماه گذشته پرداخت شود و هم کارگاه تعطیل نشود و پیامانکار به کار خود ادامه دهد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190197
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما