سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 10:38

گستاخی جدید عربستان علیه ایران + تصاویر

تیم فوتبال النصر عربستان که میزبان تیم ذوب‌آهن در امارات است از پرداخت هزینه هتل نماینده شایسته ایران امتناع کرده تا بار دیگر کارشکنی‌هایش را به همه نشان دهد؛ از این رو باید منتظر انتقام سخت شیربچه‌های ایران باشند.

 13950214000009_PhotoL

به گزارش بویرنیوز  ، نمایندگان زورگو و پر ادعای سعودی که این فصل گستاخ‌تر از هر زمان دیگری پای سیاست را به فوتبال باز کرده‌اند، بار دیگر نقاب از چهره‌شان برداشتند.

پس از آنکه با سیاسی‌کاری و لابی‌گری‌ها میزبانی را از تیم‌های ایرانی گرفتند، سه نماینده شایسته کشورمان را وادار به پرداخت هزینه‌های چند برابری میزبانی در کشور ثالثی کردند.

ذوب‌آهن ایران که عمان را برای میزبانی انتخاب کرد، در دیدار رفت  و در زمین مسابقه مشت محکمی بر دهان زورگویی‌ها و سیاسی‌کاری‌های سعودی‌ها وارد کرد و توانست با برد پرگل و شیرین‌تر از عسل کام ایرانی‌ها رو دوچندان شیرین کند.

اما این پیروزی برای ذوبی‌ها ارزان هم در نیامد و آن‌ها از نماینده سعودی در عمان میزبانی کردند که این هزینه گزافی را بر دوش باشگاه اصفهانی متحمل کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا که در این فصل آشکارتر از هر زمان دیگری اسیر سیاسی‌کاری‌های دولت‌های متمول عربی به خصوص عربستان شد، تیم‌های ایرانی را بدون توجه به مخارج سنگین میزبانی، به برگزاری بازی در کشور دیگری وادار کرد.

13950214000012_PhotoL

اما ماجرا به این جا ختم نمی‌شود و تیم ذوب‌آهن با تمامی مشکلاتی که بود بهترین میزبانی را از سعودی‌ها در عمان به عمل آورد تا روحیه مهمان‌نوازی ایرانی‌ها را بار دیگر ابتدا به AFC و سپس به سعودی‌ها نشان دهد.

ولی در مقابل سعودی‌ها که پیش از این هم در میزبانی بسیار ضعیف عمل کرده بودند و هر بار اعتراضات ایران را به همراه داشته بود، بار دیگر چهره خود را نشان دادند.

طبق قانون تیم النصر عربستان باید تمامی امکانات را برای ذوبی‌ها در امارات فراهم کند اما مسئولان ذوب پس از بازگشت از تمرین متوجه شدند که تیم النصر هزینه‌های هتل را پرداخت نکرده است و به همین دلیل ساعت‌ها در لابی هتل سرگردان ماندند.

نمایندگان ایرانی که پیش از این با این سبک کارشکنی‌های سعودی آشنایی داشتند، مجبور به پرداخت هزینه‌های هتل شدند تا تیم بتواند در شرایط ایده‌آل برای بازی فردا استراحت کند.

این کارشکنی سعودی‌ها انگیزه شیربچه‌های ایرانی را برای موفقیت دوچندان می‌کند و در باری قبل که این موضوعات مطرح نبود، تیم النصر را در هم کوبیده بود و سعودی‌ها این بار باید منتظر انتقام سخت نمایندگان ایران باشند.

13950214000013_PhotoL

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190185
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    مرگ بر آل سعود 

  2. دانیال آریایی جهان آباد گفت:

    عربها دشمنان دیرینه ایران و آریایی ها

دیدگاه شما