سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 - 10:00

معاون فرماندار بویراحمد: جایگاههای CNG شهر یاسوج بازگشایی شد

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد از بازگشایی جایگاههای CNG شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش «بویر نیوز»، سید کرامت‌الله فرج‌زاده گفت: صبح امروز جلسه بررسی مشکلات جایگاههای CNG  شهرداری یاسوج در فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد و مقرر شد جایگاههای تعطیل شده از امروز (سه شنبه) مجددا شروع بکار خود را آغاز کنند.

فرج زاده 3251

وی با بیان اینکه 5 جایگاه سی ان جی متعلق به شهر یاسوج طی روزهای گذشته به دلیل بدهی مالی تعطیل شده بودند بیان داشت: مبلغ بدهی شهرداری بابت بهای گاز از ابتدای سال تاکنون بیش از 750 میلیون تومان  بوده  که در جلسه امروز مقرر شد شهرداری یاسوج تا پایان اردیبهشت همه بدهی های معوقه سال 95  خود را بپردازد.

فرج زاده افزود: در این جلسه که با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، شهردار یاسوج، رئیس شورای شهر و همچنین مدیران شرکت گاز و پخش فرآورده های نفتی  و نماینده سازمان بازرسی برگزار شد، مقرر گردید شهرداری از این تاریخ به بعد فروش جاری خود را بصورت هفتگی پرداخت نماید.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه 5 جایگاه CNG شهر یاسوج متعلق به شهرداری است، خاطرنشان کرد: این جایگاهها مبلغ 12 میلیارد تومان بدهی از سال های گذشته دارند و قرار است در ارتباط با بدهی سالهای قبل طبق تصمیمات صورتجلسات فی مابین عمل شود.

سید کرامت‌الله فرج‌زاده تاکید کرد: ضمن بازگشایی این جایگاهها و خدمت رسانی به شهروندان محترم، از امروز به بعد در هر شرایطی شرکت گاز استان بدون هماهنگی با فرمانداری بویراحمد مجاز به قطع گاز جایگاههای  CNG نمی باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190178
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. دکترای برق گفت:

    درود بر دکتر فرج زاده عزیز…

  2. احسان حاتمی گفت:

    درود بر دکتر فرج زاده…

  3. پایداری گفت:

    دهدشت هم خراب است

دیدگاه شما