دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 18:28

رئیس بانک مهر کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد (+عکس)

مدیرکل جدید بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: همه تلاشم را برای سربلندی بانک مهر اقتصاد و تحقق اهداف آن به ویژه عملی شدن اقتصاد مقاومتی به کار می‌گیرم.

سید ضیاء ایمانی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیران‌کل جدید و قدیم این استان که با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: این بانک در عرصه‌های مختلفی در کشور پیشتاز است که امید است امسال نیز با تلاش و برنامه‌ریزی بتوانیم به عنوان یک بانک ارزشی در راستای تحقق فرامین رهبری حرکت کنیم و موجب شتاب بخشیدن در سیستم بانکی کشور شویم.

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه، سال 95 رسالت‌ها و چالش‌های سنگینی از جمله عدم اجرایی شدن سیاست اقتصاد مقاومتی رویاروی این بانک است، افزود: تلاش ما گسترش پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با جذب منابع بیشتر و ارزان‌تر است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به سهم 19 درصدی بانک مهر اقتصاد از منابع مالی کهگیلویه و بویراحمد و رشد 24 درصدی منابع مالی به نسبت سال قبل اشاره کرد و ابراز داشت: به طور کلی و علی‌رغم کم‌برخورداری این استان ولی در مقایسه با سایر استان‌ها، در عمده شاخص‌ها عملکرد خوبی داشته است.

ایمانی تصریح کرد: یکی از سرمایه‌های بانک مهر اقتصاد، اعتماد مردمی است که انتظار می‌رود این اعتماد با پرداخت تسهیلات و نقش‌آفرینی در اقتصاد و اشتغال جامعه جبران شود.

وی ادامه داد: این بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد، رتبه نخست جذب منابع مالی و رتبه چهارم مصارف و پرداخت تسهیلات را دارد که انتظار می‌رود به نسبت جذب منابع، میزان پرداخت تسهیلات بیشتر شود تا مردم این استان از خدمات و تسهیلات  بیشتری بهره‌مند شوند.

* همه تلاشم را برای سربلندی بانک مهر اقتصاد به کار می‌گیرم

مدیرکل جدید بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: همه تلاشم را برای سربلندی بانک مهر اقتصاد و تحقق اهداف آن به ویژه عملی شدن اقتصاد مقاومتی به کار می‌گیرم.

محمدعلی نیک‌منش در آیین معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید این بانک، خدمت در نظام  مقدس اسلامی را توفیق دانست و اظهار کرد: همه تلاشم را به کار خواهم بست تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها و به کارگیری تجارب همکاران بتوانیم از عهده مسئولیت خطیر خود در بانک مهر اقتصاد، سربلند بیرون بیاییم.

مدیرکل جدید بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد، افزود: رفع مشکلات و نیازهای مردم به ویژه بسیجیان افتخاری بزرگ است که بدون شک با همراهی و هم‌افزایی کارکنان و دیگر مسئولان این وظیفه مهم به بهترین نحو، انجام می‌شود.

وی مسئولیت‌ها را امانتی الهی خواند و ابراز داشت: همواره سربازی کوشا، فداکار و متعهد به توسعه اقتصادی و اهداف بزرگ بانک مهر اقتصاد خواهم بود و در این راه پر پیچ و خم نیازمند همکاری و مشارکت کارکنان این بانک هستم.

نیک‌منش تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و تلاش، کاری خواهیم کرد که علاوه بر حفظ دستاوردهای این بانک بتوانیم در دیگر شاخص‌ها رشدی قابل ملاحظه را تجربه کنیم.

* بانک مهر اقتصاد هم در شاخص اقتصادی و هم فرهنگی موفق عمل کرده است

مدیرکل سابق بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این بانک علاوه بر موفقیت در سیستم بانکی و عرصه اقتصادی در کارهای فرهنگی نیز صاحب برند و آوازه است.

کرامت پرهیزکار در آیین تودیع خود که با حضور مدیرعامل بانک و مسئولان ارشد این استان برگزار شد، اظهار کرد: رشد عمده شاخص‌های بانکی از سال 91 به بعد کاملا مشهود است و این مهم با تلاش همه همکاران و حمایت‌های ستاد مرکزی و دیگر نهادها اتفاق افتاده است.

مدیرکل سابق بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در کنار همه موفقیت‌ها، جلب اعتماد عمومی مردم، بیشترین سرمایه این بانک محسوب می‌شود که حاصل آن جذب 19 درصد از کل منابع مالی این استان بوده است.

وی کاهش معوقات، سیر صعودی درآمدزایی بانک، افزایش مشتریان، کسب رتبه در خدمات نوین و افزایش تراکنش کارت را بخش دیگری از موفقیت‌ها خواند و ادامه داد: بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر عملکرد مثبت در عرصه اقتصادی، در حوزه فرهنگی نیز صاحب برند و یک پای ثابت کارهای فرهنگی بوده است.

پرهیزکار همه موفقیت‌های بانک مهر اقتصاد را بر مبنای سه اصل کنترل صحیح ورود و خروج نقدینگی، در نظر گرفتن منفعت بانک، سرمایه‌گذار و تسهیلات گیرنده و توجه جدی به ارائه خدمات به صاحبان حساب‌ها عنوان کرد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190117
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. صابر اسدزاده گفت:

    بانک مهر اقتصادجزو بانک های برجسته در حوزه خدمات بانکی  و مشتری مداری بوده و هست از زحمات شبانه روزی  اقای کرامت پرهیزگار تقدیر و تشکر میکنم و برای مدیر جدید اقای نیک منش  ارزوی توفیق و سربلندی  دارم 

  2. شهروند گفت:

    بانک خوبی نیست خیلی سود تسهیلاتش بالاست پدرمونو دراورده

دیدگاه شما