دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 - 13:31

پایان ماه عسل غلامرضا تاجگردون و عدل هاشمی

سامان گرجی طی یادداشتی که در اختیار بویرنیوز قرار داد نوشت : هنوز بهار به نیمه نرسیده که خبرهای متفاوتی به گوش می رسد. بعد از آنکه غلامرضا تاجگردون در تعطیلات عید به کهگیلویه آمد و مهمان عدل هاشمی شد و همه چی رنگ و بوی گل و بلبل داشت و حتی تاجگردون در اینستاگرام خود از این سفر به نیکی یاد کرد و اینستاگرام منسوب به حاج عدل هم برای تاجگردون سنگ تمام گذاشت اما در همان سفر سخنان تاجگردن در جمع مردم چرام حاشیه ساز شد و سخنانی متنسب به تاجگردون منتشر شد که گفته اگر عدل هاشمی تندروی کند او را زمین میزنیم. و کار را به جایی رسانید که عدل هاشمی گفت با تاجگردون تماس گرفته و چنین حرفی نزده اما به نظر می رسد اتش زیر خاکستر بار دیگر زبانه کشید و این بار عدل هاشمی به سختی تلافی کرده است ؛ عدل هاشمی در خاک گچساران و در میان حلقه ی طرفداران تاجگردون در اظهاراتی بی سابقه در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که آیا در انتخابات هبئت رئیسه از کاندیداتوری نائب رییسی تاجگردون حمایت خواهید کرد گفت: اجازه دهید گذر زمان تصمیم خواهم گرفت و فعلا تصمیم قطعی خود را نگرفته ام عملا شمشیر را از رو بست و گربه را دم جحله کشت.

به نظر می رسد عدل هاشمی منادی بازگشت عزت به کهگیلویه می باشد ؛ زیرا کسانی در کهگیلویه هستند که باور دارند تاجگردون در 4 سال گذشته عملا با نفوذ خود قدرت را در استان قبضه کرده و سهم نیروهای کهگیلویه در مدیریت استان به کمترین حد خود در سالهای اخیر رسیده است. بنابراین عدل هاشمی نیز رسالت خود را احقاق حق کهگیلویه می داند و نمیخواهد عملا دنباله رو تاجگردون باشد .

عدل هاشمی که در شعارهای انتخاباتی خود وعدهای پروژه های زیربنایی بزرگ داد می داند که قدرت چانه زنی بالایی باید داشته باشد و چه در بعد کلان و چه در سطح استان باید مهره های کلیدی برای تحقق وعده های خود داشته باشد.

در سوی دیگر ماجرا تاجگردون که توانسته است خود را در قد و قامت چهره ملی بالا بکشد قطعا نفوذ خود را در سطح بالایی می داند و با اتکا بر همین نفوذ تا حدودی برنامه ها و وعده های خود را دست یافتنی تر و نزدیک تر می بیند. اما در این بین باید از ضلع سوم این مثلث هم یاد کرد و او کسی نیست جز محمد موحد ؛ مردی که همیشه یک پای سیاست در کهگیلویه می باشد. به نظر می رسد رقابت تاجگردون – عدل باعث نزدیک تر شدن موحد و تاجگردون نیز خواهد شد ، کما اینکه از همین عید امسال موحد استارت انتخابات بعدی را زده و حضور مستمر او در کهگیلویه و شلوغ شدن دفترش و پیگیری جدی موحد از کار مراجعان همه پالس های انتخاباتی 4 سال بعد هستند ، کما اینکه قبول شدن کشت زر که در دورانی که موحد در بههبان کاندید بود ؛ کشت زر رئیس ستاد انتخاباتی موحد بوده و این خود نشان می دهد موحد همچنان شعاع نفوذ خود را گسترده می بیند و همچنان نیرویی فعال در معادلات می باشد. بهرحال ماه عسل تاجگردون – عدل در حالی به پایان خود رسید که دور جدید مجلس هنوز شروع نشده است ، پایانی که شاید اغازگر ماراتنی سخت و نفس گیر باشد. .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=190056
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما