شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 23:15

اعتبارات ماده 180 به کهگیلویه و بویراحمد نرسید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قرار بود بخشی از اعتبارات پروژه‌های عمرانی از ماده 180 تأمین شود، گفت: تاکنون یک ریال از اعتبارات این ماده به استان تخصیص داده نشده است.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی عصر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی بر تکمیل و ساخت پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و گفت: قرار بود اعتبارات بسیاری از پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها از ماده 180 تأمین شود اما در حال حاضر حتی یک ریال از این محل این ماده به پروژه‌های عمرانی استان تخصیص داده نشده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ارائه راهکاری مناسب برای بهبود روند احداث پروژه‌هایی که اعتبارات آنها از ماده 180 تأمین می‌شود شد و افزود: برخی پیمانکاران پروژه‌ها به دلیل عدم وصول مطالبات خود تمایلی به ادامه کار ندارند و همین امر موجب تعطیلی برخی پروژه‌های عمرانی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به صورت مرتبط از پروژه‌های عمرانی شهرستان‌ها بازدید داشته باشند، گفت: فرمانداران گزارش حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خصوصاً مدیرکل راه و شهرسازی را به دلیل مهم و حساس بودن پروژه‌های این بخش به استانداری ارسال کنند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: طی جلسات مشخصی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های استان با حضور مدیران، مسئولان شهرستان‌ها و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بررسی و در این جلسات تعداد پروژه‌ها، میزان پیشرفت، مشکلات موجود و مطالبات پیمانکاران مطرح می‌شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189902
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما