شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 23:10

افشاگری بزرگواری از نحوه توزیع اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی کمبود اعتبار را مهمترین دلیل تعطیلی پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: به دلیل مشکلات موجود اغلب طرح‌های بزرگ عمرانی تعطیل شدند.

به گزارش بویرنیوز، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام با بیان اینکه برخی مناطق و روستاهای این شهرستان‌ها فاقد آب آشامیدنی شرب هستند، گفت: کلنگ برخی پروژه‌های تأمین آب شرب به خصوص تأمین آب شرب شهر لیکک در سال 91 به زمین زده شد اما تاکنون این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأمین آب شرب مردم در اولویت قرار گیرد، افزود: تعریف و به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های بخش کشاورزی مهم و ضروری است اما مسئولان برای بهره‌برداری از طرح‌های تأمین آب شرب مردم نهایت تلاش خود را انجام دهند.

وی با انتقاد از نحوه توزیع اعتبارات برای پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ گفت: اعتبارات پروژه‌های عمرانی این شهرستان به صورت عادلانه توزیع نمی‌شود و در توزیع اعتبارات شاهد تبعیض‌هایی هستیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیران ارشد استان مشکلات موجود را جدی بگیرند، عنوان کرد: به دلیل کمبود  اعتبار اغلب پروژه‌‌های بزرگ و مهم عمرانی شهرستان‌های چهارگانه استان تعطیل شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189897
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما