شنبه 11 اردیبهشت 1395 - 11:31

تعطیلی جایگاه های CNG یاسوج و صف طویل تنها جایگاه فعال + تصاویر

گروه اجتماعی – گزارش میدانی خبرنگار بویر نیوز حکایت از تعطیلی دو جایگاه CNG در سطح شهر یاسوج دارد که مشکلاتی را برای مردم و البته تنها جایگاه فعال CNG ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار «بویر نیوز»، دو جایگاه CNG در شهر یاسوج به دلایلی از سوخت رسانی به مردم محروم شده اند که موجب شده تا مردم از تنها جایگاه فعال شهر یعنی جایگاه پارسیان سوخت دریافت کنند و صف طویلی ایجاد کنند.

گفتنی است زمان انتظار در صف که قبلا کمتر از 5 دقیقه بوده الان به بالای 1 ساعت رسیده است.

قبل از این جایگاه شهید قرنی (جمعه بازار) نیز غیر فعال شده بود.

دلایل تعطیلی هرچه هست به نفع مردم نیست و مردم امیدوارند هرچه زودتر جایگاهها فعال شوند.

در همین حال مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیلی برخی جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی در شهر یاسوج گفت: بدهی شهرداری به شرکت گاز دلیل تعطیلی این جایگاه‌ها است.

هوشنگ صیدالی با اشاره به تعطیلی چند جایگاه C.N.G در شهر یاسوج اظهار کرد: شهرداری یاسوج مبلغ ۱۲ میلیارد تومان بابت جایگاه‌های C.N.G به شرکت گاز بدهدهکار است و بارها این جایگاه‌ها تعطیل شدند اما شهرداری نسبت به پرداخت مطالبات شرکت بی‌توجهی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های نظارتی شرکت‌ فرآوردهای نفتی، شرکت گاز، شهرداری یاسوج و بازرسی استان قرار شد شهرداری پول مربوط به C.N.G را به حساب خزانه واریز کند و تا مدتی این کار هم انجام شد.

وی با بیان اینکه گاز پنج جایگاه C.N.G شهرداری به دلیل بدهی قطع شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون فروش گاز این ایستگاه‌ها ۸۰۰ میلیون تومان بوده که متاسفانه شهرداری یاسوج  حتی یک ریال به حساب خزانه واریز نکرده است.

این مسئول عنوان کرد: به دلیل عدم پرداخت بدهی شهرداری، شرکت گاز چاره‌ای جز قطع گاز این جایگاه‌ها نداشته است، پول جایگاه‌ها مربوط به شرکت گاز نیست بلکه مربوط به خزانه است و شهرداری پول نقدی که از مردم می‌گیرد را باید به حساب خزانه واریز کند.

صیدالی عنوان کرد: اغلب شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بابت جایگاه C.N.G بدهکار هستند اما مبلغ بدهی شهرداری یاسوج از سایر شهرداری‌ها بیشتر است که امیدواریم با تلاش مسئولان و همت شهردار یاسوج این مشکل برطرف شود.

11111 22222 33333 44444

گزارش و عکس از : مهران ارجمند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189870
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مهران گفت:

    شهرداری باید همه جوره خون مردمو بمکه ! بابا شما که پولو نقدا دریافت می کنید ، سودتونو بردارید بقیه رو هم پرداخت کنید به حساب خزانه

  2. سعید گفت:

    یعنی باور کنید یه پای همه خرابی ها تو یاسوج شهرداری هستش

  3. دنا گفت:

    این جایگاه در بن سنجان برای مردم مشکلاتی بوجود اورده ودر منطقه مسکونی واقع شده ومربوط به معاون شهردار بوده که از موقعیت سوئ استفاده کرده و تحت فشار دادن مردم رو که زمیناشون رو مفت از دستشون در بیارن و تازه داره رو جاده اصفهان ساختمون چندین طبقه میزنه .بعد به مردم میگن فضای سبزه مجوز ساخت وساز نمیدن

  4. محمد گفت:

    متاسفم پایتخت طبیعت ایران مگربابت فروش گاز قرضی به مردم گازمی دهید والله باید گفت دست مدیر عامل شرکت گاز درد نکند باید نمی گذاشت وقتی بدهیشان بالای 100هزارتومان می شد زودتر گاز راقطع می کرد هر ساله ما باید در کش وقوس شهرداری قرار گیریم شرکت گاز در قبال فروش با چنین مکانهایی باید یک قرارداد حقوقی تنظیم می کرد که بدهی بالاترازxریال جایگاه به نفع شرگت گاز باید مصادره می شد ودیگر نیاز نبود شهروندان هر ساله شاهد این ماجراها باشند

  5. ناصر گفت:

    زمین جایگاه پمپ گاز را شهرداری بابت عوارض به زور از تعاون روستایی گرفت دور آن جایگاه ساخته است وجودش بدهی اش را پرداخت نمی کند

  6. سید مهدی جعفری گفت:

    با سلام وعرض خسته نباشی
    واقعا تعجب میکنم چرا مسوولین استان اصلا مشکلات مردم را نمیبینند.
    تنها جایگاهی که در حال حاضر باز است متعلق به معاون شهردار است.ایشان در حال حاضر فقط پروانه 
    بهره برداری از یک سمت این جایگاه را دارد اما به دلیل نفوذ بالایی که در ادارات استان دارد از هر دو طرف جایگاه 
    استفاده میکند و هیچ کس توجهی به حدود 30 خانواده ای که در  آن محدوده مغازه دار هستند و همه از قشرهای کم درآمد جامعه هستند توجهی نمیکنند.

  7. سید مهدی جعفری گفت:

    اگر شهرداری واقعا توان اداره جایگاههای سی ان جی استان را ندارد چرا آنها را به بخش خصوصی واگزار نمیکند.
    لطفا این موضوع به گوش مسوولین رسانیده شود تا لااقل حالا که نمیتوانند مشکلات شهر و مردم را حل نمایند لااقل 
    به مشکلات مردن چیزی اضافه نکنند

  8. واقع بین گفت:

    لعنت به مسئولینی که مردم ظلم میکنند اخر تا کی…..

  9. دنا سرفراز گفت:

    تا کی باید به حال این شهر تاسف خورد که شهرداری پول گاز را جای دیگه ای مصرف کنه بدبختیش هم برای مردم باشه

  10. سید مهدی جعفری گفت:

    جریان پمپ های گاز را بیشتر پیگیری کنید

دیدگاه شما