جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 12:08

اظهارات دو پهلوی عدل هاشمی درباره تاجگردون

عدل هاشمی پور منتخب کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی که به منظور شرکت در مراسم گرامی داشت سومین روز درگذشت محمد ناصر تاجگردون به شهرستان گچساران سفر کرده است در جمع خبرنگاران با سوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش بویرنیوز، هاشمی در پاسخ به این که آیا مایل به تغییرات مدیران استانی هستید گفت:بنده از هفتم خرداد رسما شروع به کار کرده و فعلا نیز بحثی پیرامون تغییرات مدیران مطرح نیست و مدیران نیز مانند سابق سفت و محکم به کار خود ادامه داده و در آینده نیز سعی می کنیم با خرد جمعی تصمیمات درستی در این زمینه اتخاذ داشته باشیم.

منتخب کهگیلویه،چرام،بهمئی و لنده در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا شعارهای انتخاباتی شما بلندپروازانه نیست اظهار داشت:انسان های بزرگ برای کارهای بزرگ درست شده اند و کار نشد ندارد و همانگونه که به برکت انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در کشور صورت پذیرفته در صورت وجود تعامل،وحدت و اخلاق اسلامی و اینکه هر فردمتخصصی و کارامدی در جای واقعی خود قرار گرفته باشد کارهای بزرگتر از شعارهای بنده نیز انجام خواهد گرفت.
عدل هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات هبئت رئیسه از کاندیداتوری نائب رییسی تاجگردون حمایت خواهید کرد گفت: اجازه دهید گذر زمان تصمیم خواهم گرفت و فعلا تصمیم قطعی خود را نگرفته ام.

هاشمی در مورد حمایت از کاندیداتوری لاریجانی و محمدرضا عارف برای ریاست مجلس دهم اظهار داشت:در حال ارزیابی هستم.

IMG_2187IMG_2191IMG_2200

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189809
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما