پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 14:25

افشای دلیل عدم پیروزی تمام اعضای لیست امید/ هزینه قرار گرفتن در لیست امید چقدر بود!؟

گروه سیاسی – تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام شد و باید اذعان داشت لیست اعتدالی – اصلاح طلب پیروز دوره دهم مجلس بود که توانست سهم چشمگیری از کرسی های بهارستان داشته باشد.

به گزارش «بویر نیوز»، علیرغم اینکه چهره های مطرحی در لیست امید تهران قرار داشتند و عارف سرلیست این جریان بود اما در تهران و بخصوص شهرستان ها برخی در این لیست جای گرفتند که پیرامون حضور آنها جای حرف و حدیث بسیار بود و در شهرستان ها حتی نتوانستد پیروز انتخابات شوند.

شاید بتوان پرسش اصلی این سوال که چرا برخی از اعضای لیست امید نتوانستند رای بیاورند را در این نکته جستجو کرد که تعدادی از افراد نه بر حسب شایستگی بلکه بخاطر مسائل مالی به لیست راه یافتند.

تنها یک روز پیش از انتخابات دور دوم مجلس یکی از اصلاح طلبان بنام استان فارس که شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات داشت، مدعی شد: برای ورود به لیست امید از من 2 میلیارد پول خواستند که حاضر نشدم بپردازم و فرد دیگری در لیست قرار گرفت که سابقه اصلاح طلبی چندانی نداشت و به همین دلیل وی نتوانست در دور اول انتخابات پیروز شود و به همراه کاندیدایی اصولگرا به دور دوم انتخابات رسید.

یک اصلاح طلب شناخته شده شهر شیراز که ردصلاحیت شده بود نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: قبل از انتخابات و برای تعیین فهرست امید از ما دعوت کردند تا با واریز مبلغی در لیست جای بگیریم و بنده نیز حاضر نشدم که این موضوع را بپذیرم.

در همین حال شنیده می شود در برخی شهرستان های دیگر نیز اوضاع به همین منوال بوده است و تعدادی از افراد با پرداخت مبالغ میلیاردی به لیست امید راه یافتند که این افراد شرایط رای آوری نداشتند و به همین دلیل هم برخی از آنها نتوانستند رای بیاورند و البته برخی نیز راهی مجلس شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189774
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حجاز گفت:

    آیا اینها همون اصلاح طلبان نیستند که شما دائم از آنها طرفداری میکنید؟هنوز نمیخواهید اینها رو رها کنید؟

دیدگاه شما