چاپ این برگه

پیام تسلیت دکتر مندنی پور به تاجگردون

بویرنیوز؛ دکتر مندنی پور در پیامی درگذشت ناصر تاجگردون را به غلامرضا تاج گردون نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس ساسان تاج گردون رئیس  سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس تسلت گفت.

به گزارش بویرنیوز؛ متن پیام بدین شرح است:

برادران ارجمند آقایان:
دکتر غلامرضا تاج گردون نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مهندس ساسان تاج گردون ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس .

در گذرِ از دالان تنگ و تاریک این دنیای زود گذر ،آنجا که گویی در شکل و شمایل “مسافری سرگردان” دمی نیاسوده ، در انتظار ورود به ایستگاه پایانی و  دمیدن در سوت قطار زندگی به مقصد :
خانه ی ابدی، سفری بی باز گشت را با ره توشه ای در خور فهم و درک از این “میهمانی کوتاه”تدارک
دیده ، به لحظه شماری  نشسته و
با خویشتن خویش زمزمه می کنیم که:
تا بوده و نبوده با همه واهمه ها و دل نگرانی ها، از رویاروئی با  “هیولا ی مرگ” در قالب  واقعیتی انکار ناپذیر ، گریزی و گزیری نبوده و نیست !  ،دیر یا زود ،خواهی و نخواهی کوبه ی درب خانه ی همگان را کوبیده و خواهد کوبید !و نوبت به نوبت همه را بسوی خود فرا می خواند!

مرگِ ناصر تاج گردون ،برادر دوست داشتنی  آن جنابان و بزرگ خانواده ی خدمتگذار  ِ تاج گردون نه فقط برای شما، بازماندگان، و فامیل های وابسته، که برای بسیاری از دوستان به ویژه هم سن و سالهای دوره ی نوجوانی و جوانی اش ،در این شهر ودیار ، ،خبری است ناگوار و یادآور خاطراتی از آن دوران!
“زردِ قناری” هم، بسانِ دیگر قناری های باغِ سرسبز  زندگی با همه بلند پروازی  و  آن همه  شور و نشاط و سر زندگی، از قفس تنگِ زندگی ،چنانکه رسم شناخته شده ی روزگار بوده وهست  ،آزاد گشت و رُخ در نقابِ خاک کشید !
از درگاه دادارِ دادگستر ،برای آن نیک مرد،آمرزش و برای شما، خانواده و وابستگان شکیبایی و تندرستی آرزو دارم.

علی مندنی پور.
۱۳۹۵/۲/۷