سه شنبه 7 اردیبهشت 1395 - 13:37

دوتن از معاونان استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کنند

گروه سیاسی – بر اساس اخبار موثق رسیده، دوتن از معاونان استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر می کنند.

یک منبع آگاه در وزارت کشور به خبرنگار «بویر نیوز» اطلاع داد، بر اساس سیاست های کلان وزارت کشور و با توجه به وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تغییرات زیادی در استانداری در راه است.

این منبع موثق که نخواست نامش فاش شود، افزود: در اولین گام دو تن از معاونان استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر خواهند کرد.

وی درباره اینکه ملاک و سیاست های این تغییرات چیست، بیان داشت: با توجه به وضعیت استان در زمینه اشتغال و نرخ بالای بیکاری و همچنین محرومیت های استان این تغییرات در جهت بهبود این فضاها صورت خواهد گرفت.

این منبع آگاه سیاسی درباره اینکه کدام معاونان تغییر خواهند کرد، پاسخی نداد اما بگونه ای عنوان کرد که گویا تغییرات بر اساس خواست وزیر کشور و معاونان وی از استاندار است.

با توجه به اطلاعات رسیده به احتمال فراوان محنایی مجید محنایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یکی از معاونینی است که تغییر خواهد کرد.

هنوز چیزی برای گزینه های معاونان استاندار شنیده نشده است و به محض کسب اطلاع توسط خبرنگار «بویر نیوز» در این زمینه اطلاعات بیشتری منتشر می شود.

گفتنی است؛ کهگیلویه و بویراحمد دارای بیشترین نرخ بیکاری است که سال گذشته نیز بر تعداد بیکاران افزوده شده است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189582
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. هم استانی گفت:

    خدا پدر استاندار رو بیامرزه که می خواد محنایی رو برداره غیر بیکاری و فامیل بازی هیچ دستاوردی نداشته

  2. بومی گفت:

    محنایی خیلی زودتر باید میرفت

  3. پایداری گفت:

    استاندار خودش باید برود

  4. ناشناس گفت:

    نیک اقبالی هرچه زودتر باید عوض بشود

  5. کارمند استانداری گفت:

    خبرا تو استانداری زیاده حتی حول خود آقای استاندار.ضمنا  وزارت کشور مگه فکر میکنه با یه جابجایی کوچک تو استانداری مشکل اشتغال تو استان ما حل میشه!!!مشکل از جاهای دیگه اس

  6. اصلاح طلب گفت:

    اقاي استاندار هنوز دير نشده محنايي و نيك اقبال و حسني و ميرمحمدي و انصاري طلب و سهمگين و علي وفايي را كنار بگذار
    ستاد انتخابات همه اش از جبهه پايداري بودند مديران حتي در بعد از انتخابات  مقابل جريان دولت موضع گرفته بودند تا دير نشده اصلاح كنيد

  7. علی گفت:

    محنایی و نیک اقبال هر دو رفتند …

  8. سهام گفت:

    نیک اقبال هم باید بره معلوم نیس داره چکار میکنه حوزه عمرانی را بیمار کرده انشالله حاج زارع یک فرد مناسب و کاردان و لایق را براش در نظر گرفته باشه

  9. تلزالی گفت:

    سلام
    پنج شنبه را تعطیل کرد کار بدی نبود هنوز هیچی معلوم نیست.

  10. دلسوز گفت:

    دست آقای استاندار دردنکنه معاونی که توان کاری نداردبایدحذف شود

  11. هم استانی گفت:

    تغیرات معاونان استانداری و بعضی از مدیران باید سریع در دستور کار قرار گیرد.استاندار محترم باید با قدرت تمام تصمیم بگیرد.

  12. سامان گفت:

    محنایی= ول معطلی

  13. علی گفت:

    اگه
    یه معاون خوب این استانداری داره همین محناییه..
    بقیه ول معطلن..

  14. چنار گفت:

    سلام. اين استان قدر مديران كارامد و دلسوز را نميدونه، باعث تاسفه…

  15. غیر بومی گفت:

    مجلس میهمانی بود… پیر مرد از جایش برخاست تا به بیرون برود… اما وقتی که بلند شد،عصای خویش را بر عکس بر زمین نهاد… و چون دسته عصا بر زمین بود،تعادل کامل نداشت…دیگران فکر کردند که او چون پیر شده، دیگر حواس خویش را از دست دادهو متوجه نیست که عصایش را بر عکس بر زمین نهاده… به همین خاطرصاحبخانه با حالتی که خالی از تمسخر نبود،به وی گفت:پس چرا عصایت را بر عکس گرفته ای؟! پیر مرد آرام و متین پاسخ داد:زیرا انتهایش خاکی است! می خواهم فرش خانه تان خاکی نشود.مراقب قضاوت هایمان در مورد دیگران باشیم.

  16. صفري گفت:

    اگه ي ادم درست و حسابي و با سابقه ي مديريتي خوب تو استانداري هست فقط محنايي هستش…واقعا جاي تاسف داره 

  17. هم استانی دردمند گفت:

    ظاهرا وزیر کشور بر اساس امار بالای بیکاری باید عزل میشد ولی دولت از تاج حساب میبره تنها راه فعلا جابجایی معاونین است تا اگر شرایط تغییر نکرد خودش باید برود فعلا به ایشان فرصت دادند این هم بخاطر جلسه یک ما پیش است که اقایان تاج وزارع وعدل وپشت سرشان خادمی در وزارت کشور بودند وتوافق کردند

  18. فاطمه گفت:

    هرمدیری باید روزی عوض شه.ولی شخصیت نباید عوض شه.چرا بی احترامی؟حالا چون آقای محنایی یا هر کسی چه نخواست چ نتونست واسه ما کار انجام بده باید بی احترامی بشه بهش.

  19. سید رحیم گفت:

    محنایی ازهمون اول هم با حمایت اصلاح طلبان اومد و استاندارو نماینده ها راضی نبودن.صحت این جابجای ک هنوز معلوم نیست ولی دور از انتظارهم نبود و اتفاقا دیر جاب جا شد.

  20. عابد گفت:

    مدیرانی که با دولت تدبیر و امید همراه نیستند باید کنار بروند. این کار استاندار محترم (تغییر معاونین و مدیران غیر همسو) قابل تقدیر و ستایشه

  21. ناشناس گفت:

    آقاي استاندار لطف كنيد بعد از تغيير معاونين بگين نام استان رو هم رو سر درب استانداري درست بنويسن زشته.

  22. دوست گفت:

    افرین به این تصمیم معاون های ناکارامد و مدیران ناکارامد باید برن. چون معون و مدیر ضعیف ضربه به استان و جایگاه استاندار میزنه . معاون باید شجاع، نترس و کاردان باشه و دست پاک

  23. لر گفت:

    اگر یه آدم با عرضه بو من استانداری همی محنایی
    اگر بردارنش باقیش وا استاندار یه ریالی نیارزن..

  24. دهدشت گفت:

    اقای دکتر خادمی تو را خدا نیک اقبالی و وفایی مقدم چه هنری دارند چرا از این همه نیروی توانمند استفاده نمی کنید

  25. چرام گفت:

    نیک اقبالی خدا حافظ

  26. بیکار گفت:

    استاندار+ محنایی نیک اقبال باید بروند.عامل اصلی بیکاری در استان استاندار و این سه نفر هستند

  27. ناشناس گفت:

    مدیران چندگانه سوز مثل وفایی،سهمگین،علی پور و کاظمی هم باید بروند

  28. درود گفت:

    موکه مهمون نیگرم صدتا بیا صدتا بره

  29. محمدی گفت:

    فامیل گرایی و طایفه گرایی در استانداری فراوان است تمام مدیران که قبلا در زمان اصول کرایی بودند الان هم هستند چون دهدشتی هستند مثل کشاورز در دارایی-سهمگین در استانداری-وفایی مقدم در استانداری اما وای و بویر احمد.

  30. ن گفت:

    محنایی نیک اقبال

  31. rezaii گفت:

    حرف مفتی دوباره..
    تغییر معاونین فایده داره آخه..
    این خونه از پایه خرابه..
    مثلا محنایی یا هر معاون دیگه ای کارخونه میزدن یا شرکت میزدن یا چی؟؟؟
    استان ما خودش محرومه روز بروزم محروم تر میشه ..
    بیکاری زیاده؟؟مقصر محنایی؟مقصر نیک اقباله؟..
    خنده داره واقعا..

  32. یاسوج گفت:

    خداییش ما کاره ه ای نیستیم اما به نظر اینجانب همه باید برن و گروهی دیگر بر سر کار آیند .

  33. م گفت:

    وقتی شایسته سالاری در محاق فراموشی است و چینش و بکاری گیری مدیران میبتی بر دو عنصر اصلی “علم و تجربه “نباشد . وقتی به توانمندی مدیران در بکاره گیری و استفاده اثربخش و بهینه از منابع انسانی و مالی در راستای دستیابی به اهداف اصلی سازمان توجه نمی شود. طبیعی است که امروز باید شاهد شکست و عدم موفقیت های مدیریتی در عرصه های مختلف اجتماعی فرهنگی، سیاسی، ورزشی باشیم.چه بسیار انسانهای مدیر و توانمند که اینک در در پرتو سیاستهای غلط و متعصبانه ی خط و باندی، قومی قبیله ای یا در انزوایند و یا هم بار سفر بسته و از این منطقه محروم و نگهداشته هجرت کرده اند. در توصیف کارآمدی و توانمندی این افراد همین بس که تعدادی در اندک فرصتی که پیدا کرده اند توانسته اند به اتکای توانمندیهای فردی بدون داشتن حمایت صاحبان قدرت به نیکی در سطح ملی بدرخشند.

  34. ش گفت:

    فقط توی تلویزیون بلدند سخنرانی کنند وفقط جلسه بگیرند

  35. ناشناس گفت:

    تو را به خدا فرمائید چه گلی به سر این مردم ریختید!روز به روز وضع؟

  36. مطلع گفت:

    همش شایعه است

  37. باران1 گفت:

    محنایی خیلی ناسیونالیستی عمل کرد . اصلاح طلبان بدانند که ایشان فکری عمل نکرد پس خیلی به سینه نزنن. واقعا جای بسی تاسف بود که خیلی از مدیرانی که در این دولت دوباره به قدرت رسیدند فقط فرصت طلبانه کارکردند و شایستگی در عمل و گفتارشان وجود نداشت.

  38. سوق گفت:

    باسلام خدمت سردبیر محترم سایت بویر نیوز نمیدانم که پیامک بنده را درج می فرمایید جهت آگاهی حضرتعالی به عرض برسانم هدف از درج این خبر صرفا نشانه گرفتن جناب آقای محنایی است . گویا مقصر همه مشکلات استان از قبیل بیکاری ،رکود ،کمبود منابع و اعتبارات و در یک کلام محرومیت استان ایشان است . معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی در ساختار جدید که وظیفه اش در حیطه منابع انسانی استانداری است و وظایف منابع انسانی استان هم به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان محول شده است قبل از این هم اشتغال دولتی در دولت فعلی و با ساختار قبلی که کاملا متوقف شده بود و اشتغال در بخش خصوصی هم با ساختار معاونت جدید اقتصادی استانداری پنج ماه بیش نیست که این در این سمت مشغول هستند .لابد باید شق القمر می کرد تا آمار بیکاری استان کاهش یابد برادر عزیز این بیکاری محصول عملکرد یکی دو سال نیست ریشه چندین ساله داردکه انباشته شده حال خود را به خواب زدیم و حالا دنبال مقصر می گردیم .یادم می آید احمدی نژاد در بدو ورود به یاسوج گفته بود تا یک نفر در این استان بیکار است این دولت خواب ندارد اگر انصاف داشته باشید آمار بیکاری رابه یک نفر نباید ربط بدهید.بهرحال بیکاری واقعیتی انکار ناپذیر و امروز کمتر خانواده دیده مشیود که دویا سه و یا بیشتر فارغ التحصیل بیکار نداشته باشد ریشه این خبر و انگیزه طرح آن از سوی آن خبرگزاری کاملاً واضح است ما هم انتظار می کشیم برای رفتن ایشان تا بیکاری کاملا رفع شود ، محرومیت استان ریشه کن شود ، اشتغال فراگیر شود،و مراد جنابعالی حاصل شود.

  39. دلسوز گفت:

    نیک اقبالی توحوزه عمرانی بد عمل نکرده.وضعیت بودجه کشور خرابه

  40. حقیقت گو گفت:

    انصافا نیرومتعهدتر وکارامدتر از مهندس محنایی وجوددارد زنده بادمحنایی

دیدگاه شما