دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 15:56

جزئیات جدید از سرنوشت قربانی اسید پاشی در ونک

رئیس بیمارستان سوختگی مطهری با اشاره به اینکه مصدوم حادثه اسیدپاشی در خیابان ونک دچار 20 درصد سوختگی شده و نیاز به چندین عمل جراحی دارد، گفت: موارد اسیدپاشی از ابتدای سال بیشتر از مدت مشابه پارسال نبوده است.

ده مرده‌ای در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با مصدوم حادثه اسیدپاشی در خیابان برزیل شمالی در ونک، اظهار داشت: مصدوم  این حادثه بلافاصله به بیمارستان مطهری منتقل شده و پرسنل این بیمارستان اقدامات لازم را برای فرد حادثه‌دیده انجام دادند.

وی افزود: این مصدوم دچار 20 درصد سوختگی شده و اصولاً بیماران دچار سوختگی با اسید به زودی مرخص نشده چرا که نیاز به چندین مرحله عمل جراحی و مراقبت پس از عمل دارند.

رئیس بیمارستان سوختگی مطهری با بیان اینکه مصدوم حادثه اسیدپاشی از ناحیه دست، صورت و پاها دچار سوختگی شده است، گفت: تعداد موارد اسیدپاشی که به این بیمارستان منتقل شده‌اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر نبوده است.

ده‌ مرده‌ای در پایان گفت: از ابتدای سال سه مورد مصدوم حوادث اسیدپاشی در این بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته‌اند البته موارد دیگری مشابه اسیدپاشی همچون اسیدپاشی ناشی از فعالیت‌های ساختمانی نیز داشته‌ایم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189500
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما