دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 - 10:29

آبرسانی با تانکر سیار به 23روستای کهگیلویه

رییس آب و فاضلاب روستایی شهرستان کهگیلویه از توزیع روزانه 60 مترمکعب آب توسط این اداره به وسیله تانکر سیار به 23 روستای این شهرستان خبر داد.

ولی جفتا در گفت و گو با ایسنا، از آبرسانی 23 روستای این شهرستان با تانکر سیار خبرداد و افزود: روزانه حدود 60 مترمکعب آب توسط اداره آب و فاضلاب روستایی به وسیله تانکر سیار بین این روستاها توزیع می شود.

وی همچنین از تامین آب 23 روستای حومه غربی از سد کوثر خبرداد و تصریح کرد: با اجرای پروژه ملی آبرسانی از سد کوثر 12 روستای دیگر آن تامین آب خواهند شد.

رییس آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه اعتبار پروژه آبرسانی سد کوثر را 20 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: با اجرای این پروژه همه روستاهای اقماری در مسیر خط انتقال آبرسانی خواهند شد.

جفتا از اختصاص 16میلیارد ریال اعتبارات استانی نسبت به این اداره خبر داد و گفت: از این میزان حدود 60درصد آن در سال گذشته جذب شده است.

وی در ادامه همچنین از تخصیص 100 درصدی اعتبارات نفت این حوزه خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته در پروژه‌های تامین آب کمردوغ، تعمیر و نگهداری خط انتقال، آب روستاهای حومه شرقی کهگیلویه، موگرمون و قیام در لنده و فاضلاب روستای شوتاور در بخش چاروسا هزینه شده اند.

رییس آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه اضافه کرد: از 126 میلیارد ریال اعتبارات ماده 180 تاکنون 60 درصد تخصیص پیدا کرده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=189435
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما